חגיגות גדולות במכבי חיפה אחרי הניצחון אתמול (שבת), 0:2 על בית"ר ירושלים בטדי, והגדלת הפער בפסגה לשתי נקודות. מי שזוכה למירב השבחים הוא כמובן המאמן מסאי דגו, שספג לא מעט ביקורות בתחילת העונה וכעת הפך את הקבוצה לאיכותית, מאומנת ומגובשת. בחיפה מאוד מרוצים ממנו, והוא צפוי לזכות בהצעה לחוזה חדש בקרוב.
"זה ניצחון ענק במגרש לא קל", אמרו בחיפה, "אסור לנו להסתנוור לרגע מהפער, אנחנו צריכים לשמור על יכולת טובה לאורך יותר דקות, יש לנו סגל נהדר והדבר הכי חשוב זה המשכיות".
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
יחתום בקרוב על חוזה חדש? דגו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
בכושר נהדר. שחקני מכבי חיפה חוגגים עם חלאילי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בקבוצה מבינים שהיכולת של ענאן חלאילי, שכבש אתמול את השער הראשון עם ביצוע נהדר והגיע ל-6 שערים ב-8 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, מקרבת אותו לחוזה באירופה. "ענאן כוכב כדורגל ועל כך אין עוררין, הוא משתפר ממשחק למשחק, יש לו בעיטה נדירה ויכולת פריצה מדהימה, עכשיו זה הזמן שלנו להתענג עליו ולהפיק ממנו כמה שיותר", אמרו בחיפה.
גם עלי מוחמד זכה לשבחים גדולים על יכולתו אמש. דניאל סונדגרן, ששינה אתמול תפקיד והיה נהדר על כל קו ימין, התלונן על כאבים ובחיפה חוששים שמדובר במתיחה.
האלופה "תארח" ביום חמישי בבודפשט את גנט של עמרי גאנדלמן למשחק הראשון במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס-ליג.

בחיפה זועמים על המשטרה: "הקהל שלנו לא יגיע לטדי"

במכבי חיפה זועמים על התנהגות המשטרה כלפי אוהדי הקבוצה, ומתכוונים לשלוח היום מכתב חריף למשטרה, למינהלת ולהתאחדות בדרישה לחקור את הנושא, מאחר שזו לא הפעם הראשונה שהקהל הירוק חווה אלימות במהלך משחק בטדי.
"זה לא הגיוני בעליל, עשרות אבוקות הודלקו ונזרקו ביציע היריבה והשוטרים נמנעו מלעשות סדר, אבל הרמת שלטים של אוהדי מכבי חיפה הייתה סיבה לאלימות קשה של שוטרים. צריך לעצור את זה, הם מבריחים את הקהל מהמגרש הזה, לא הייתה שום סיבה לאלימות, אנחנו נעשה בדק בית ונפעל בהתאם".
3 צפייה בגלריה
אבוקות ביציעי בית"ר ירושלים
אבוקות ביציעי בית"ר ירושלים
האבוקות ביציעי בית"ר ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"זה חייב להיעצר, אחרת הקהל שלנו לא יגיע יותר לטדי", המשיכו בחיפה, "זו בושה לכדורגל, המשטרה עברה כל גבול, רומסים ילדים בגלל שלט. זה ביזיון".
משטרת ישראל פרסמה אתמול כי תשעה אוהדים נעצרו בחשד להפרת סדר והועברו לחקירת משטרה, וכי שני שוטרים נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. "לקראת סיום המשחק, הבחינו כוחות המשטרה כי ביציע אוהדי הקבוצה האורחת מונף פעם אחר פעם שלט בגנות שוטרים המשווה אותם לחזירים. לאחר שזה הונף שוב ושוב, פעלו שוטרים להסרת השלט ובתוך כך, הותקפו ביציע האוהדים על ידי קומץ אלים תוך יריקות והשלכת כיסאות וחפצים לעברם של השוטרים", נמסר מהמשטרה.