נכון, יש עוד משחק גומלין בקפריסין, אבל מכבי חיפה יכולה כבר להתכונן לשלב הפלייאוף של מוקדמות הצ'מפיונס. החבורה של ברק בכר הביסה הערב (רביעי) 0:4 את אפולון לימסול ואמורה לסיים את העבודה בשבוע הבא באי השכן.
מת'יו פייברנס כבש שער עצמי (38), עלי מוחמד הוסיף צמד (53 ו-62) ופרנצדי פיירו השתתף גם הוא בחגיגה (79) הירוקה, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי. "המקדמה היא מצוינת, אבל במשחקים כאלה, כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים, אתה צריך לכבוש עוד ועוד", הסביר בסיום בכר. "יכולנו לתת גם את החמישי. החבר'ה המשיכו את המומנטום מהמשחק האחרון וזה חשוב, אבל צריך להשלים את המשימה".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים, אתה צריך לכבוש עוד ועוד". בכר
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
על המגרש הוא ממש לא ישן. מוחמד מצחיק את שחקני חיפה
(צילום: עוז מועלם)
"אולי זה נראה קל, אבל עבדנו מאוד קשה כדי שזה ייראה ככה", המשיך בכר. "הרבה זמן לא הרגשנו את האצטדיון רועד ככה, היה טירוף, גם השחקנים היו בטירוף. היו לנו דקות אדירות".
"קשה לציין אחרי משחק כזה שחקן כזה או אחר, הייתה פה עבודה קבוצתית", סיפר בכר שסירב להחמיא לשחקן בודד. "פגשנו קבוצה חזקה מאוד, מאוד מאומנת, אבל עשינו את הדברים נכון וזה מה שחשוב. נשמח 24 שעות, ואז נסיים את המשימה. נעלה בהרכב הכי חזק בגומלין, לא נשמור כוחות".
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
גיבור הניצחון. מוחמד חוגג את הצמד הנדיר
(צילום: עוז מועלם)
דולב חזיזה, אחד השחקנים שהצטיינו מול הקפריסאים, אמר: "לפני המשחק ברק עשה לנו אסיפה והראה לנו קצת מהדברים שאמר המאמן שלהם. זה נתן לנו עוד דרייב לבוא. כולנו חולמים על ליגת האלופות, ידענו שאנחנו צריכים לתת 100 אחוז כדי שהתוצאה תהיה כזו. יכולנו גם לכבוש את החמישי והשישי, אבל הייתי קונה את התוצאה הזאת לפני המשחק".
חזיזה התייחס גם לעלי מוחמד, שכבש שני שערים ראשונים שלו בירוק: "לא האמנתי. גם באימון הוא לא כובש פעמיים. האיכויות שלו נדירות, ראינו גם מול אולימפיאקוס. אני מקווה שרק ישמור על היכולת הזו ככה ונוכל להגשים חלום יחד".
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
הגומלין יהיה לפרוטוקול? שחקני חיפה באקסטזה
(צילום: עוז מועלם)
חזיזה סיכם: "הם הסתגרו בהתחלה, ניסינו למצוא פתרונות והיה לנו כמה דברים לעשות בתבניות שלנו. השער הראשון פתח את המשחק ונתן לנו את האנרגיה לכבוש שערים נוספים. יכולתי לכבוש בעצמי אחד או שניים, אני שמח שבישלתי והייתי מעורב גם בשער הראשון".