נבחרת ישראל הייתה טובה יותר הערב (שבת) ב-1:1 בבלומפילד מול קוסובו בפתיחת מוקדמות היורו. הכחולים-לבנים היו מסוכנים יותר (7:18 לישראל באיומים על השער) ושלטו ברוב דקות המשחק. אך הטעות הקבועה בהגנה הישראלית הייתה הפעם של רז שלמה, שאיבד כדור קריטי ואיפשרה לקוסובו לצאת למתפרצת, שהסתיימה בשער עצמי של אלי דסה (36). הנבחרת לחצה, דור פרץ איזן (56), אחרי בישול גדול של מנור סולומון, אבל השחקנים לא הצליחו לכבוש את השני.
למרות זאת, המאמן אלון חזן לא היה מאוכזב בסיום ההתמודדות. "המחצית הראשונה הייתה יותר טובה, במחצית השנייה ראיתם את האיכויות של קוסובו", אמר חזן. "אנחנו צריכים לנצח תמיד, אבל יש יריבה עם איכות. היה קצת אי סדר אחרי החילופים, שלא הסתדרו אחד עם השני. זה לא פנצ'ר. אף אחד לא מבטיח שקוסובו ורומניה ייקחו את הנקודות במשחקי הבית. במשחק ראשון בקמפיין אפשר למעוד לגמרי ולצאת בלי נקודות בכלל, אנחנו יוצאים מעודדים מהרבה מאוד דקות. אני מאוד מאוד אופטימי, בכנות מלאה. גם אם היינו מנצחים, לא הייתי חוגג ומזמין כרטיסי טיסה לגרמניה ליורו. זו דרך ארוכה, נעשה את זה צעד צעד".
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
"זה לא פנצ'ר". חזן
(צילום: עוז מועלם)
על רז שלמה אמר חזן: "רז כמו כל שחקן אחר עושה את העבודה. כדי להרוויח שחקנים בעתיד צריך לתת להם צ'אנסים ושלא יסתכלו ימינה או שמאלה שתכף מחליפים אותם. רז עשה משחק מצוין, הוא עשה טעות וזה קורה לכולם".
כובש השער דור פרץ: "אני חושב שעשינו הכל כדי לנצח היום. ניסינו להביא גאווה לקהל שנמצא פה ולקהל שנמצא בבית. הצגנו כדורגל טוב לפרקים ארוכים במשחק. יש דרך ארוכה. בדקות האחרונות לקחנו סיכון והלכנו על כל הקופה, גם מזה נלמד".
2 צפייה בגלריה
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
פרץ חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מנור סולומון, שבישל את השער, סיכם: "רצינו מאוד לנצח. פתחנו מעולה, היה חצי ראשון מצוין ויצא שהם מובילים במקום שאנחנו נוביל. אחרי השוויון שלנו במחצית השניה המשחק היה פתוח. הייתי פחות מדויק בחלק הקדמי ולא הצלחנו לעשות 1:2. התוצאה מאכזבת, אבל זו רק תחילת הדרך. אני לא מודאג, נוכל לנצח את קוסובו בחוץ ולנצח משחקים אחרים. הכול פתוח".
על ההחמצה: "לפעמים כשאתה לא חושב אתה מכניס את הכדור לרשת. אם אתה נותן לי עוד כמה פעמים אין מצב שאני מחמיץ, אבל לפעמים הכדור הולך החוצה - זה קורה".