חלוץ הנבחרת הצעירה, תאי עבד סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים בפ.ס.וו איינדהובן, כשמה שנותר על מנת לחתום סופית על החוזה הוא הסכמה של המועדון ההולנדי על דקות המשחק של עבד בקבוצה.
עבד משחק העונה בקבוצת המילואים של איינדהובן, שמשתייכת לליגת השנייה בהולנד וכבש פעמיים ובישל עוד שישה, הוא גם שותף לקמפיין של הקבוצה בליגת האלופות לנוער, בה כבש ובישל. כרגע הוא מרוויח 120 אלף אירו לעונה, והוא צפוי להרוויח חצי מיליון אירו בחוזה החדש לשלוש שנים. עבד כיכב בקיץ האחרון עם נבחרת הנוער במונדיאליטו ועם הנבחרת הצעירה ביורו.
1 צפייה בגלריה
תאי עבד
תאי עבד
תאי עבד. קיבל הצעה לחוזה חדש
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
מה שנותר על מנת לחתום על החוזה, הוא נושא אחוזי המשחק שדורשים נציגיו של עבד. נציגיו של עבד דורשים כי בעונה הראשונה של החוזה הוא ישולב ב-30 אחוז ממשחקי הליגה וב-70 אחוז ממשחקי הגביע. החל מהעונה השנייה בחוזה הדרישה היא לקבל 70 אחוז במשחקי הליגה.
באיינדהובן רוצים סעיף שיאפשר להם להשאיל את עבד לקבוצה אחרת בהולנד, במידה שלא יוכלו לעמוד בתנאי החוזה. כרגע נציגיו של עבד מסרבים, אולם זה כאמור הסעיף האחרון שנותר במחלוקת בין הצדדים.
עבד מסומן במועדון ההולנדי כאחד משחקני העתיד שלו, ולכן הוא היחיד מבין שחקני קבוצת המילואים שקיבל זימון להתייצב במחנה האימונים של הקבוצה הבוגרת המובילה את הליגה ההולנדית. המשמעות הוא שהוא יצטרך לקצר את חופשתו בארץ.
מי שעוקב אחריו מקרוב הוא המאמן פטר בוס שמוביל את איינדהובן לעונה יוצאת מן הכלל, כשהיא מוליכה את הטבלה עם 16 ניצחונות ב-16 משחקים ואף העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות. בוס מעריך מאוד את עבד, שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת של איינדהובן.