עכשיו זה רשמי: סטיפה פריצה השלים את העברתו מווטפורד למכבי ת"א, לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה במועדון לשנה עם אופציה לאחת נוספת.
פריצה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להיות כאן ולהצטרף למועדון הגדול ביותר בישראל. לחברי החדשים לקבוצה ברצוני לאחל בהצלחה במשחק בקזחסטן ואני מחכה כבר לפגוש את האוהדים בהקדם האפשרי".
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
עם המדים הצהובים. פריצה
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
שיחק גם בסרייה א'. פריצה
(צילום: AP)
מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי ת"א, ברק יצחקי, הוסיף: "פריצה הוא חלוץ עם נוכחות ויכולות המתאימים בדיוק לפרופיל אותו חיפשנו. אנחנו בטוחים כי סטיפה יהווה חיזוק משמעותי למשחק ההתקפה של מכבי תל אביב ומאחלים לו בהצלחה".

שיחק באיטליה, טורקיה ובלגיה

פריצה ערך בעונה שעברה 16 הופעות וכבש שער אחד במדי ווטפורד בצ'מפיונשיפ, לה סייע להעפיל בחזרה לפרמייר ליג. את דרכו החל במחלקת הנוער של זאדאר וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בספטמבר 2012. באותה העונה כבש פריצה 8 שערים ב-20 הופעות בליגה הקרואטית.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
יצרף עוד שחקנים בהמשך? ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
לאחר שבגיל 17 היה פריצה לשחקן הצעיר בנבחרת קרואטיה הצעירה שהשתתף וכבש באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה בטורקיה, הוא נרכש בקיץ 2013 על ידי צ'לסי, שהשאילה אותו לנאק ברדה ההולנדית, וב-35 משחקים בהם שותף עד ינואר 2015 כבש 9 שערים.
בפברואר 2015 הצטרף פריצה לאודינזה בהשאלה לעונה וחצי ולאחר 3 שערים ב-20 הופעות הוא נרכש על ידי המועדון האיטלקי והוסיף עוד 7 שערים ב-49 הופעות עד 2018. ביולי 2018 הושאל לפרוסינונה שהעפילה לליגה האיטלקית הראשונה, ובהמשך לקאסימפאשה הטורקית ומוסקרון הבלגית, בשורותיה כבש 7 שערים ב-15 משחקים בהם שותף. בנבחרות הצעירות של קרואטיה, כבש פריצה 9 שערים ב-16 הופעות בין השנים 2013 ל-2016.