לאחר שנראה היה כי הפועל חיפה נמצאת על סף זעזוע על הקווים, זאת לאור הזעם על הריאיון של רוני לוי בסיום ההפסד 1:0 אמש (שבת) לבני סכנין, הבעלים יואב כץ הבהיר כי היחסים בינו לבין המאמן תקינים. האדומים-שחורים הציגו יכולת חלשה מול למעלה מ-2,000 אוהדים מקומיים.
בסביבת הבעלים יואב כץ פירשו את הריאיון של לוי, שדיבר על חיזוק נוסף שאמור להגיע לקבוצה, כאי נטילת אחריות על האופן בו נראתה הפועל חיפה בחלקים גדולים של המשחק ב"סמי עופר", וראו בדבריו ניסיון להסיט את האש אל עבר ההנהלה.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
יהיה המפוטר הראשון? לוי
(צילום: נחום סגל)
"עברנו מתיחת פנים הקיץ הזה, שוחררו 15 שחקנים והגיעו חמישה כרגע", אמר המאמן בסיום המשחק. "אנחנו צריכים להתחזק בצורה משמעותית. אני יודע מה הקבוצה צריכה ומה המועדון צריך, כרגע זה לא מספיק. יש לנו בעיה ויודעים שצריכים להביא בלם וקשר אחורי. אני בטוח שיואב מבין את התמונה ויעשה מה שצריך. הוא רוצה לעשות את הדברים בצורה יותר שקולה".
בעקבות הדברים דובר על האפשרות כי לוי יעזוב את הקבוצה עם לפני המחזור הראשון של עונת 2023/24, כאשר כבר נבדקות חלופות למאמן שמחזיק בחוזה עד לסוף העונה. רן בו שמעון, מרקו בלבול וקובי רפואה הוזכרו מועמדים להגיע בהנחה שהחזית הנוכחית תגיע לנקודת אל חזור, אך כץ הבהיר כי החלפת המאמן לא עומדת על הפרק.
"לי ולרוני לוי יש מערכת יחסים מצוינת", אמר כץ, הנמצא כרגע בוושינגטון. "אנחנו מדברים הרבה והתאכזבתי מאוד מהדרך שבה נראתה אתמול הקבוצה. השחקנים ברובם לא תיפקדו. זו שנת ה-100 של המועדון, הגיעו קצת יותר מ-2,000 אוהדים שהטריחו את עצמם ביום חם לראות את הקבוצה טרם תחילתה של העונה וככה בדרך נרפית כזו לא חשבתי שניראה".
על הדברים שאמר המאמן בסיום: "הופתעתי מהדברים שרוני אמר אחרי המשחק. רוני היה צריך לדבר על המשחק ולא על מה הביאו ולא הביאו כי פה בוא נדייק הוא ממש טעה בנתונים. המטרה עתה להתקדם, ולהתחזק בעוד שניים-שלושה שחקנים כדי שניראה מוכנים לליגה וטובים יותר במגרש. נראינו אתמול חלשים מאוד, בדרך ובגישה. הפנים קדימה למשחק הבא מול הפועל חדרה, חייבים לבוא מחוייבים ונחושים להיראות טוב הרבה יותר. לא יהיה שום שינוי בעמדת המאמן רוני לוי ואני ביחסים מצוינים".
פורסם לראשונה: 09:23, 30.07.23