במכבי נתניה נרגשים לקראת גמר הגביע הערב (שלישי, 20:30) נגד בית"ר ירושלים. 40 שנה אחרי הזכייה באליפות בעונת 83\82 (האחרונה של המועדון) ו-45 שנה מאז שזכו בפעם האחרונה בגביע (עונת 78\77) - רן קוז'וק ינסה להוביל את הצהובים-שחורים לתואר משמעותי, שאינו גביע הטוטו - והוא מגיע עם הרבה אמונה.
בימים האחרונים דיברו בנתניה בעיקר על הגישה איתה הם מצפים להגיע למשחק: "אם נגיע למשחק הזה ברמת הטירוף והמוכנות שהגענו לחצי הגמר מול אשדוד, אז השמיים הם הגבול מבחינתו", אמר שחקן בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
מכבי נתניה מ.ס אשדוד חצי גמר גביע המדינה
חדורי אמוונה. שחקני מכבי נתניה
(צילום: טל שחר)
בצוות המקצועי החדירו מוטיבציה לשחקנים ודיברו איתם על השנים הרבות בהן המועדון לא זכה בתואר משמעותי: "45 שנה ללא גביע המדינה למועדון מפואר עם קהל אוהדים כמו שלנו זה מטורף. מגיע לקבוצה הזו ולמועדון הזה גביע, ונעשה הכל לשמח את העיר הזו והקהל האדיר שלנו", אמר גורם בקבוצה.
בקבוצה מעיר היהלומים לא חושבים שיש עליונות לאף אחת מבין שתי הקבוצת שיעלו לגמר הערב, ומרגישם שהמשחק הזה תלוי בהם לא פחות מאשר בבית"ר, לאור העובדה שמדובר בשתי קבוצות עם סגנון התקפי מובהק.
קוז'וק ביקש משחקני ההגנה שלו להיות ערניים ולשים לב בכל עת לשחקני החלק הקדמי של הקבוצה מהבירה: "אין פייבוריטית בגמר הזה, מי שתבוא דרוכה ומוכנה יותר תזכה בכל הקופה. זה גמר שאנחנו יכולים לקחת, רק נצטרך לבוא מפוקסים", אמרו בנתניה. קוז'וק לא צפוי לבצע שינויים בסגנון המשחק של נתניה כאשר טוומאסי יפתח בחלק הקדמי במה שככל הנראה יהיה משחקו האחרון בקבוצה. לצידו של הגנאי צפוי לפתוח איגור זלטאנוביץ'.