המשחקים בין מכבי נתניה להפועל באר שבע תמיד חמים, וגם הערב (שבת) היה משחק לוהט באיצטדיון בנתניה, עם לא מעט כרטיסים צהובים, כרטיס אדום אחד, שער שוויון מפתיע ו-1:1 בסיום. הקבוצה של רוני לוי עדיין בראשות הטבלה, אבל נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.
במחצית הראשונה היה משחק פיזי בעיקר, ואוראל גרינפלד הוציא לא מעט צהובים. בדקה ה-36 אביב אברהם מנתניה הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר שתיקל בחריפות את מיגל ויטור. למרות היתרון המספרי, ב"ש לא הצליחה לעלות ליתרון לפני המחצית.
ספורי חוגג עם החברים
ספורי חוגג עם החברים
ספורי חוגג עם החברים
(צילום: יאיר שגיא)
דומביה חוגג
דומביה חוגג
דומביה חגג מיד אחר כך
(צילום: יאיר שגיא)

גרינפלד מוציא אדום
גרינפלד מוציא אדום
גרינפלד מוציא אדום
(צילום: יאיר שגיא)

אברהם מול ספורי
אברהם מול ספורי
אברהם מול ספורי
(צילום: יאיר שגיא)
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(צילום: יאיר שגיא)
עמוס מול רוקאביצה
עמוס מול רוקאביצה
עמוס מול רוקאביצה
(צילום: יאיר שגיא)
אוהדי נתניה
אוהדי נתניה
אוהדי נתניה
(צילום: יאיר שגיא)
בדקה ה-65 רמזי ספורי בעט כדור חופשי שמצא את עצמו ברשת, ובאר שבע חגגה את היתרון. אוהדי ב"ש לא הספיקו לחגוג, ומיד ספגו בצד השני מאבובאקר דומבייה (66) שהרים את האוהדים המקומיים לשמיים. למרות התיקו, באר שבע נשארת במקום הראשון בליגה. בני לם סוגר את המפגשים עם שלוש הגדולות עם ארבע נקודות מתשע, לא רע.