מכבי ת"א ממשיכה לחפש חיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות ב-9 בינואר, והיא בוחנת בימים אלה את האפשרות לצרף את יונס מלדה.
מלדה משחק במכלן הבלגית, ורשם העונה שני בישולים ב-11 הופעות בליגה בה הוא לא מרבה לקבל דקות ועולה בעיקר כמחליף. הוא הצטרף למכלן ב-2022 אחרי ששיחק בגנט, אליה הגיע בינואר 2021 תמורת 1.7 מיליון אירו ממכבי נתניה. אך נראה שהחלוץ בן ה-24 לא התאקלם בבלגיה - וכעת הוא עשוי להגיע למכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
מלדה חוגג
מלדה חוגג
מלדה במדי מכבי נתניה. יגיע למכבי ת"א?
(צילום: ראובן שוורץ)
בתוך כך, בשל העזיבה המסתמנת של איבן מאסון בינואר, במכבי ת"א מנסים לאתר מגן ימני שיתחרה על המקום מול אבישי כהן, אלא שבשלב הזה במכבי פ"ת ובמ.ס אשדוד הבהירו כי לא התקבלה כל פנייה רשמית בעניינים של גיא דזנט וזוהר זסנו.
"אף אחד ממכבי ת"א לא פנה אליי, אני רק שומע מהתקשורת", הבהיר יו"ר מכבי פ"ת בנוגע לדזנט, המגן הימני של הנבחרת הצעירה, שתג המחיר שלו הוא 2.5 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
זוהר זסנו, מועמד למכבי ת"א
זוהר זסנו, מועמד למכבי ת"א
זוהר זסנו, מועמד למכבי ת"א
(חגי מיכאלי, ONE)
בנוגע לזסנו, נציגי מכבי ת"א הגיעו לעקוב אחריו במשחקים האחרונים, כולל במשחק אמש נגד הפועל באר-שבע בו הוא שיחק כמגן שמאלי, ועדיין לא נעשתה פנייה למ.ס אשדוד. זסנו יכול לנהל ואף לחתום החל ממחר בכל קבוצה שיחפוץ בה ויוכל לעבור אליה בקיץ מאחר שהוא מסיים חוזה באשדוד, במקרה כזה היא תוכל לקבל עליו דמי השבחה של 800 אלף שקל.
ההערכה בסביבת המגן כי מכבי ת"א תציע 1.5 מיליון שקל לאשדוד תמורתו וכן תשאיר בידי אשדוד אחוזים ממכירה עתידית. זסנו מבוקש גם בהפועל ת"א ובית"ר ירושלים, כך שאם הוא לא יסגור אצל מכבי ת"א, הוא צפוי לנהל מו"מ עם הקבוצות הנ"ל.
רובי קין לא העביר את האימונים המסכמים לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:00) בסמי עופר מול הפועל חיפה. המאמן יצא לחופשה משפחתית קצרה, וצפוי לשוב במהלך היום ולעמוד על הקווים בחיפה.
פורסם לראשונה: 11:00, 31.12.23