שחקני מכבי חיפה חגגו לאחר ה-0:1 הדרמטי על הפועל באר-שבע. הירוקים שלטו במשחק, אך לא הצליחו להכניע את ניב אליאסי - עד שבדקה ה-93 הגיע דין דוד. החלוץ, ששער שלו מוקדם יותר נפסל בשל נבדל, קיבל כדור מצוין מליאור רפאלוב, סחט הדיפה מאליאסי בניסיון הראשון, אך דחק פנימה בניסיון השני, השאיר את שלוש הנקודות בסמי עופר והעניק למסאי דגו ניצחון שני ברציפות.
מסאי דגו: "במחצית הראשונה יכולנו לסיים ב-0:3, אבל בסוף זה הלך לכיוון של 0:0 מאוד מאכזב אבל אין יותר מתוק מזה. לחצנו את באר-שבע, ידענו שהם מגיעים אחרי הרבה זמן שלא שיחקו ושיחקנו בטמפו גבוה מאוד". על דין דוד: "יש לי שני חלוצים מצוינים, פיירו ודין דוד, שהוא שחקן מאוד חשוב וישחק עוד הרבה". על דייא סבע: "הוא כרגע לא בתוכניות. נדבר על זה בצורה מסודרת, אבל נכון לעכשיו הוא לא רלוונטי".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"הסיפור עם השלט יצא מכלל שליטה". מסאי דגו
(צילום: עוז מועלם)
על מה סערת השלט: "אני לא אוהב ששחקנים מתעסקים בטלפון בזמן משחקים, אבל ברגע ששחקן אחד קיבל הודעות נאצה, מאנשים שעד לא מזמן לבשו את החולצות שלו, זה יצא משליטה. יש לנו זרים נהדרים, שאוהבים את המדינה ומחויבים לקבוצה. הם עזבו את המשפחות שלהם ורוצים לשחק כדורגל. אני גם ספגתי לא מעט ביקורת על זה שעמדתי לצידם, אבל אני שמח שעשיתי את זה".
על הרוטציה בין הליגה לאירופה: "כל משחק במכבי חיפה הוא חשוב, זו לא סתם קלישאה, אבל יש לנו סגל מאוד קצר. שוראנוב גמר את העונה, חזיזה וגולדברג פצועים. אם הייתי פותח נגד ראן עם אותו הרכב שפתח היום, לא היו רואים את הקצב שראינו נגד באר-שבע. יש לנו לו"ז מאוד צפוף".
מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה: "במחצית הראשונה לא היינו טובים. לא החזקנו את הכדור, הלכנו לאחור. במחצית השנייה זה נראה הרבה יותר טוב והגענו כבר למצבים יותר טובים ויכולנו לנצח את המשחק. שחררנו שני זרים מאוד מהירים בחלק הקדמי ואנחנו צריכים לייצר ריצות לעומק. נצטרך למצוא פתרונות. אין יותר מדי זמן לאושש את השחקנים, אבל הם צריכים להיכנס לכושר משחק. ננסה לעשות את זה תוך כדי תנועה, יש לנו כמה משחקים צמודים".