בעקבות העבירה הגסה על בירם כיאל: תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את בלם הפועל פ"ת ג'ימי אלכסיס, בגין "פגיעה בנסיבות מחמירות". הדיון בעניינו של השחקן, שהורחק בכרטיס אדום במהלך המשחק, צפוי להתקיים מחרתיים (רביעי). בפ"ת חוששים כי בעקבות העבירה אלכסיס יורחק לתקופה ממושכת.
בסכנין לקחו קשה מאוד את הפציעה של כיאל, ששבר את עצם השוקית במהלך התיקו 1:1 בשבת בפ"ת. הקשר צפוי להיעדר מהמגרשים במשך כארבעה חודשים. בפ"ת ביקרו את אלכסיס על העבירה הגסה אך טענו כי "העליהום עליו מוגזם".
2 צפייה בגלריה
כיאל לאחר הפציעה בפ"ת
כיאל לאחר הפציעה בפ"ת
כיאל לאחר הפציעה בפ"ת
(ראובן שוורץ, One)
אלכסיס עצמו פרסם פוסט ברשתות החברתיות בעקבות הפגיעה בכיאל ובו כתב: "אני לא מצליח להירדם, המחשבות אינן עוזבות אותי. הערב הזה היה ערב קשה. לא רק נכשלתי בכך שאיכזבתי את החברים שלי לקבוצה, בנוסף פצעתי קולגה בצורה רעה. ללא סיבה, ניסיתי להגיע לכדור בצורה אגרסיבית. איחרתי בהגעה לכדור והרגל ננעצה ברגל שלו בצורה רעה. אני מודע לאגרסיביות שלי ולכדורגל הפיזי שלי, אבל התוצאה של מה שקרה הערב היא הגרועה ביותר שיכולתי לחשוב עליה. סליחה מעומק ליבי".
2 צפייה בגלריה
אלכסיס סופג את האדום
אלכסיס סופג את האדום
אלכסיס סופג את האדום
(ראובן שוורץ, One)
כשאתה רואה דברים כאלה, כדורגל לא מעניין אותך", אמר יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס בעקבות הפציעה. "כששחקן מגיע פנים מול פנים ונכנס עם הסטופקס ברגל, אני לא יכול לקרוא לו שחקן כדורגל. צריך שיהיה כבוד למקצוע. זו הייתה כניסה רעה וכולם ראו את זה. מה זה, אליפות העולם? איזה משחק זה? בסך-בכל משחק ליגה. בירם כל חייו זה כדורגל, הוא מקצוען וזה עצוב מאוד. אני מבואס, מאוכזב ולא זוכר בכלל את התוצאה. היא הכי פחות מעניינת".
גם הפועל פ"ת הוציאה הודעה בעקבות האירוע: "מועדון הכדורגל הפועל פ"ת שולח איחולי החלמה מהירה לקשר בני סכנין, בירם כיאל, שנפצע אתמול במשחק בין הקבוצות. הפציעה הקשה העיבה על חגיגת הכדורגל אתמול בפ"ת לעיניי אלפי אוהדים ביציעים, כך שהתוצאה על הדשא הייתה שולית. מחזקים את בירם ואת בני סכנין ברגעים האלה ומאחלים חזרה מהירה למגרשים".
בנוסף, ביקרו בהפועל פ"ת את "העליהום" שחווה הבלם מאז האירוע: "המתקפה חריגה בכל קנה מידה, וכללה לעיתים שימוש במילים ובשפה שמוטב היה שלא יאמרו. אלכסיס קיבל אתמול החלטה שגויה במהלך המשחק, החלטה שהובילה לתוצאות קשות ומצערות, ומכאן ההזדמנות לאחל שוב לבירם החלמה מהירה ומלאה. למרות זאת, חשוב להבהיר כי דג'ימי לא התכוון ולו לרגע אחד לתוצאה הזו, והעליהום שעובר שחקן זר וצעיר, חרג מכל פרופורציות וכלל לעיתים שפה בוטה ואמירות גזעניות".