מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה שוחח היום (שני) עם משרד התחבורה ורכבת ישראל בכדי שיקצו מספר גדול של רכבות מיד עם תום המשחק. על פי ההערכה, לא פחות מ6000 אוהדים יזדקקו לשירותי הרכבת ומכאן נובעת פנייתו של עובדיה. בתגובה, שרת התחבורה מירב מיכאלי הודיעה כי הנושא טופל. "אוהדות ואוהדי מכבי חיפה היקרים! אני יודעת שיש משחק חשוב עוד יומיים וחוץ מלנצח, חשוב שיהיה איך להגיע אליו ולחזור ממנו בבטחה" כתבה השרה בטוויטר, "לכן עצרנו את עבודות חשמול הרכבת, תגברנו את פעילות הרכבת ככה שגם בהלוך ובעיקר בחזור יהיה לכם שירות, וכמה שיותר ממנו. אז סעו בתחבורה הציבורית, הדרך המנצחת". במכבי חיפה הודו לשרה מירב מיכאלי ולמנכ"ל הרכבת מיכה מייקסנר, על ההתגייסות.
לאחר יום מנוחה, תשוב הערב מכבי חיפה להתאמן במסגרת ההכנות למשחק מול הכוכב האדום בלגרד בסיבוב הפלייאוף של ליגת האלופות. ההתלבטות של ברק בכר לקראת המשחק הייתה בין דין דוד לעומר אצילי ונראה כי המאמן נוטה יותר לפתוח עם ההרכב שפתח מול אולימפיאקוס וכלל את דוד לצידו של פרנצדי פיירו.
1 צפייה בגלריה
קה
קה
יהיה להם איך לחזור מהמשחק. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: EPA)
הירוקים הבטיחו לעצמם הכנסה של 10 מיליון אירו מעצם הבטחת העפלתם לשלב הבתים של הליגה האירופית לכל הפחות. במידה ומכבי חיפה תצליח לגבור על הכוכב האדום בלגרד, ההכנסות יגדלו בכ-25 מיליון שקל נוספים.
האוהדים הירוקים נמצאים בטירוף מוחלט לקראת המשחק, כל הכרטיסים שהוקצו, נחטפו וכעת מנסים בקבוצה להשיג הקצאה נוספת מתוך 3,000 הכרטיסים המובטחים לאוהדי הכוכב האדום.
גורם במועדון ציין "אנחנו מגיעים לשני משחקים החשובים ביותר למועדון בעשור האחרון, נצטרך לבוא דרוכים וצנועים ולעשות את העבודה מול יריבה לא פשוטה בכלל, עם הדחיפה של הקהל באצטדיון שלנו הכל אפשרי".