מדוע נאסר על אוהדת מכבי חיפה להכניס לסמי עופר שלט מחאה נגד עומר אצילי? זו בדיוק השאלה שמנסה לברר ליטל בר. אוהדת האלופה הגיעה אתמול (שני) למשחק מול הפועל חדרה עם שלט שעליו הכיתוב: "אף ילדה בגילי לא מתכננת לעבור מיד ליד תוך חצי שעה. די לאלימות נגד נשים" - המופנה כמובן לאצילי - אך המאבטחים אסרו עליה להכניס אותו לאצטדיון.
"הגעתי לשער הכניסה והסדרן קלט אותי עם השלט", סיפרה בר (36). "הוא עצר אותי וביקש ממני לראות אותו, לדעת מה כתוב. הוא קרא לסדרן אחר שצילם את השלט ואמר שהוא בודק אם במועדון מאשרים לי להיכנס עם זה. דקה לאחר מכן הוא אמר לי: 'את לא יכולה להכניס את השלט'. שאלתי למה. הוא אמר שזה 'לא ספורטיבי ולא קשור לכדורגל'. עניתי שזה כן קשור לכדורגל, כי מדובר בשחקן של מכבי חיפה שהתנהג ככה. ביקשתי את השלט בחזרה, כנראה בהיסח הדעת הוא זרק את זה ושלח אותי להמשך התור".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
מדוע נאסר על אוהדת מכבי חיפה להכניס שלט מחאה נגד עומר אצילי?
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
השלט שהכניסה ליטל בר - ואשר נאסר עליה להכניסו לאצטדיון
השלט שהכניסה ליטל בר - ואשר נאסר עליה להכניסו לאצטדיון
השלט שהכינה ליטל בר - ואשר נאסר עליה להכניסו לאצטדיון
(צילום: פרטי)
בר הוסיפה: "הייתי בהלם, נכנסתי לאצטדיון ואחרי 10 דקות יצאתי. עיכלתי מה קרה ועזבתי את סמי עופר. לא הייתי יכולה להישאר ולצפות במשחק. כל האוהדים הריעו לסדרן וזה היה לי מעל ומעבר. לא יכול להיות שהמועדון שלי ישתיק אותי. לא יודעת אם אחזור למגרשים, במצב הנוכחי לא אגיע".
ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "האבטחה לא עדכנה אותנו בנושא וקיבלה החלטה על דעת עצמה בשל הרגולציה. על-פי התקנון, כל הכנסת אביזרי עידוד ושלטים דורשת אישור מוקדם. מכיוון שלא הוגשה בקשה מסודרת על ידי הארגון או אוהד/ת - נאסרה הכניסה של השלט. מה שלא תואם מראש - אסורה כניסתו. בפעם הבאה, במידה שיתואם מראש - נדאג להכניס את השלט".
מחברת האבטחה "מטאור", שפעלה אתמול בסמי עופר, נמסר כי "הגעת שלטים ואביזרי עידוד שאינם תואמו מראש על-ידי הנוהל המשטרתי המחייב את כלל האוהדים אינם מורשים להיכנס ללא קשר לתוכנם".