המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה יינעל ביום שני, כשהפועל ת"א תארח את מכבי חיפה. האלופה תגיע למפגש אחרי שכבר תדע מה הפועל באר-שבע ומכבי ת"א, הדולקות אחריה, עשו במשחקיהן.
"אנחנו מצפים מעצמנו ליציבות והמשכיות", אמר מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. "ברור שאחרי ניצחון טוב אנחנו רוצים להמשיך - קודם כל את היכולת, כי היכולת מובילה לתוצאות. המטרה היא למנף את המשחק הזה, את הביחד הזה, הקהל יבוא בהמוניו גם לבלומפילד וזה מדהים".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
"מצפים מעצמנו ליציבות והמשכיות". בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר התייחס לכושר של קבוצתו: "יש עליות וירידות. כשיש ירידות צריך לדעת לקום מהן, החבר'ה האלה כבר שנה שלישית מוכיחים שהם יודעים להתגבר על משברים והפסדים. למרות הלחץ ולמרות הביקורות, הם מראים אופי ויכולת. צריך להמשיך את זה".
על היריבה ביום שני, אמר בכר: "להפועל ת"א יש מאמן טוב ומומנטום, יהיה מאוד קשה, אבל פחות צריך להסתכל על היריבה. אנחנו אלה שצריכים לעשות נכון את הדברים, ואם נעשה את זה, מאוד קשה לעצור אותנו. הקהל שלנו זו תופעה, כל משחק סולד-אאוט - בבית, בחוץ. אנחנו רוצים לגרום להם להיות גאים בנו".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מול שחקן הפועל ירושלים רוי רביבו
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה מול שחקן הפועל ירושלים רוי רביבו
"רוצה להיים את העונה הסדירה עם ניצחון". חזיזה
(צילום: גילי נחושתן)
דולב חזיזה דיבר גם הוא לקראת המפגש: "אני רוצה לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון ואז להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין, שזה הכי חשוב כל שנה. יש דברים שלא כולם יודעים או שומעים, אם המאמן מבסוט ממני, זה הדבר שהכי חשוב לי. כשאני משחק בעמדה שלי, בכנף שמאל, עם מגן טוב, זה הרבה יותר נוח, אבל אני שמח בשביל כולם".