לאחר חודש וחצי של חוסר בהירות, מכבי ת"א הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי כי המאמן אייטור קראנקה לא ימשיך בעונה הבאה, וכך גם צוות האימון שהגיע עימו ועבד יחד איתו. עוד נכתב בהודעה הרשמית מטעם הצהובים, כי זהות המאמן הבא תוכרז במהלך השבוע הקרוב. הספרדי צפוי לקבל פיצוי של חצי מיליון אירו.
מיץ' גולדהאר, הבעלים של מכבי ת"א, אמר לאחר שיצאה ההודעה רשמית מטעם המועדון: "בשם כולם במכבי ת"א, ברצוננו להודות לאייטור ולצוות שלו על מאמציהם ותרומתם למועדון. אייטור תמיד נהג ביושרה ובמקצועיות ואנו מאחלים לאייטור בהצלחה בעתיד".
1 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
במכבי ת"א הודיעו רשמית על פרידה ממנו. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הבא כבר נבחר ואחרי שיוצג כאמור בהמשך השבוע, הוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בספרד. נראה כי האופציה של מאמן זר - הברירה הטבעית בקריית שלום בעידן מיץ' גולדהאר - היא המובילה, כשהישראלי היחיד ששמו עלה כאפשרות הוא רן בן-שמעון.
במהלך התקופה האחרונה מחו אוהדי הקבוצה, ודרשו כי תצא הודעה על פרידה מהמאמן הספרדי, שלא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה באף תואר. קראנקה הגיע לקבוצה במהלך העונה לאחר עזיבתו של ולדימיר איביץ', ותחתיו סיימה הקבוצה במקום השלישי והודחה בחצי גמר הגביע לאחר הפסד 3:1 לבית"ר ירושלים.