במכבי חיפה חגגו עם הקהל בסיום ניצחון החוץ הערב (שני) 0:2 על מכבי נתניה. הקבוצה של ברק בכר הציגה משחק מפוזר במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה נראתה טוב יותר ונהנתה משערים של צ'ארון שרי (54) ודין דוד (78), לאחר ששער שלו נפסל במהלך המחצית הראשונה. המארחת לעומת זאת, סופרת הפסד שני ברציפות.
במהלך המשחק נרשמו מהומות ועימותים בין אוהדי הירוקים לבין המשטרה, שהשתמשה ברימוני הלם כדי לפזר את האוהדים - שהשליכו כיסאות לעבר השוטרים. במחזור הקרוב תארח מכבי חיפה את הפועל באר-שבע לקרב צמרת מרתק, בעוד נתניה תתארח אצל הפועל ת"א שצמודה לה בתחתית הטבלה.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "קודם כל אקח מהמשחק הזה את שלוש הנקודות - ניצחון חוץ מול קבוצה טובה. פתחנו לא טוב, גם במחצית השנייה. משפתי הציל אותנו קצת. ברור שיש דברים שצריך לשפר - אבל בסופו של דבר עשינו ניצחון טוב".
על המשחק מול הפועל באר-שבע במחזור הבא: "אין לי ספק שנגד קבוצה טובה כזאת אנחנו נרים את הרמה שלנו ויהיה משחק טוב". על נטע לביא: "הוא אמור לעזוב, יש דיבורים עם הקבוצה שרוצה אותו אבל כרגע הוא איתנו. הוא שחקן חשוב, יש לו חלק גדול מאוד באליפויות ובליגת האלופות. אנחנו רוצים בטובתו, ואם הוא רוצה להתקדם אז נפרגן לו. כרגע הוא שחקן מכבי חיפה. לא רוצה להיכנס לשמועות על קארצב, אני לא יכול לענות על מה שאני לא יודע".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
ניצחון שמיני ברציפות לאלופה. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
על מאבק הצמרת: "כל קבוצה יכולה לזכות באליפות. גם אנחנו, גם מכבי ת"א, וגם באר-שבע. זה מאבק משולש. בגלל זה צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה, כשאנחנו פחות טובים. כרגע המטרה שלנו היא להמשיך את הרצף ולנסות לברוח, אך זה נראה צמוד".
דולב חזיזה: "היה כיף מאוד לחזור, היה מרגש בשבילי. היה מדהים להרגיש את הקהל". על הפציעה: "בהתחלה חשבתי שזה יהיה קל, אבל לצערי זה לא מה שהיה. כשחזרתי לרוץ הרגשתי שוב את אותם כאבים. מסתבר שהיה לי קרע בגיד. לקח זמן, אבל אני מקווה שהכל ייצא לטובה". על מעבר אפשרי לאירופה: "רק אם תהיה הצעה מטורפת שכולם יידעו שאני לא יכול להגיד לא - אז אלך, אבל אני שמח להישאר במועדון ענק כמו מכבי חיפה".
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק
רן קוז'וק
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב, אבל לא תירגמנו את זה לשערים, ובסוף האיכות של מכבי חיה ניצחה. ספגנו גול מקרי, ממש לא הרגשתי שהגול של מכבי חיפה הוא עניין של זמן. אנחנו קבוצה טובה - לא ברמה של מכבי חיפה - אבל טובה. יש עתיד טוב למכבי נתניה. אני חושב שהסגל שלנו חייב חיזוק. יש לנו סגל טוב - אבל צריך להתחזק".
על הישארותו בקבוצה למרות התפטרות בני לם: "אני מרגיש מאוד בנוח. אני איש מערכת במכבי נתניה. אני חושב שההתעסקות בשאלה 'האם הייתי צריך ללכת עם בני או לא' היא מיותרת. בני החליט להתפטר, אני ניסיתי למנוע את זה בשיחות איתו - אבל בסופו של דבר אני לא מרגיש שעשיתי משהו לא נכון".
לגבי פנייה אפשרית של מכבי חיפה בנוגע לעדן קארצב: "זו החלטה של ההנהלה. אני אגיד את דעתי כמובן, אבל זו החלטה שתתקבל בחלונות הגבוהים".