מכבי חיפה השיגה אתמול, במסגרת משחק דוחי מהמחזור השלישי בליגת האירופית, תיקו 0:0 מעורר כבוד בלה-סרמיקה, נגד ויאריאל הספרדית. זאת כשהיא עם סגל חסר מאוד, שלא כלל שחקני מפתח כמו צ'ארון שרי שיחזור היום לארץ לאחר שנאלץ לעזוב להולנד בשל סיבות אישיות, ודולב חזיזה ושון גולדברג שנעדרו בשל פציעות.
לאחר חמישה משחקים מדורגת הקבוצה במקום האחרון בבית 6, עם שתי נקודות בקופה. ניצחון באתונה, במסגרת המחזור הנועל של שלב הבתים, יבטיח לקבוצה של מסאי דגו את המקום השלישי וכרטיס לשלב הנוקאאוט בקונפרנס-ליג.
2 צפייה בגלריה
ויאריאל מכבי חיפה
ויאריאל מכבי חיפה
יכול להיות מרוצה. דגו אתמול, בלה-סרמיקה
(צילום: OSE JORDAN / AFP)
2 צפייה בגלריה
ויאריאל מכבי חיפה עלי מוחמד
ויאריאל מכבי חיפה עלי מוחמד
בספק ליום ראשון. מוחמד מול מאנו טריגרוס
(צילום: AP Photo/Alberto Saiz)
הירוקים הגיעו אתמול ללא מעט מצבי הבקעה מול שערו של פפה ריינה אך כשלו ברגל המסיימת. מנגד החלק האחורי זכה לשבחים לא מעטים. במועדון גם מתגאים בכך שבמהלך המשחק שותפו לא פחות משבעה שחקני בית, כאשר בנוסף לשריף כיוף, שהציג יכולת נהדרת, שיחקו עילי פיינגולד, ליאור רפאלוב, מוחמד ג'אבר, עילאי חג'ג', סוף פודגוראנו וענן חלאילי. גם מאוד קנדיל שפתח באגף קיבל מחמאות, ורפאלוב, שבישל את שער הניצחון נגד הפועל באר-שבע, זכה לשבחים. לורנצו שימיץ, אגב, רשם את הופעתו הטובה ביותר מאז שנחת במועדון.
"התיקו היא תוצאה מכובדת והיכולת הייתה מעודדת", אמרו שם. "אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר ממשחק ולמשחק, יש לא מעט שחקנים משמעותיים שחסרים אבל שחקנים קיבלו צ'אנס ונתנו הרבה חומר למחשבה למסאי. אנחנו חוזרים לישראל עם ראש מורם ותחושת גאווה, ועם אמונה שאפשר לנצח באתונה ולהמשיך את העונה האירופאית שלנו".
שרי, כאמור, צפוי לשוב ארצה היום ולהצטרף לקבוצה ולהכנות לקראת המשחק הביתי מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. שון גולדברג עדיין בספק גדול למשחק ובחיפה לא יאיצו בו לחזור לשחק עד שלא יחלים באופן מלא. בקבוצה ינסו להכשיר את עלי מוחמד, שנפצע במהלך המשחק אתמול.
בשל הסיכוי להעפיל לשלב הנוקאאוט בקונפרנס-ליג, אנחנו צפויים לראות שינוי בגישה של דגו, שלאחרונה לא שם את כובד משקלו בזירה האירופית. נראה כי במשחק באתונה מכבי חיפה תעלה עם ההרכב החזק ביותר שלה, כדי לנסות להמשיך את העונה האירופית שלה.