הפועל ת"א תפגוש מחר (שני) את מכבי ת"א לדרבי התל אביבי במסגרת המחזור השביעי בליגת העל ותקווה לקטוע רצף של הפסדים רצופים. בנוסף, האדומים רוצים לשים סוף לשמונה וחצי שנים ללא ניצחון ליגה על היריבה העירונית.
מתחממים לקראת הדרבי התל-אביבי
סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "התחושה טובה, משחק גדול. מקווה שתהיה תחושה טובה גם אחריו. אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגה, עוד מחפש את הדי.אן.איי של הקבוצה. השחקנים כבר נראים טוב יותר".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א סלובודן דראפיץ'
מאמן הפועל ת"א סלובודן דראפיץ'
אופטימי. סלובודן דראפיץ'
(צילום: גילי נחושתן)
על הרצף השלילי של קבוצתו בדרבים: "מומנטומים יש בחיים וצריכים להישבר. יום אחד שרשרת הניצחונות של מכבי צריכה להיגמר, מקווה שייגמר בקדנציה שלנו. עשיתי מספיק סנסציות בקריירה שלי. לא מסתכלים על מכבי, מניסיוני - רק אם נסתכל על עצמנו, נצליח". על אליאל פרץ: "אם היינו רוצים את אליאל פרץ, הוא היה בהפועל ת"א. בעצמנו חשבנו לגביו. אסתדר עד ינואר, יש לנו סגל טוב".
אלן אוז'בולט: "אמרו לי שזה הדרבי הגדול בישראל, לא יכול לחכות לזה. זה כמו גמר בשבילנו". על הסיכויים: "בכדורגל הכל יכול לקרות, ראינו מה קרה עם מכבי חיפה אתמול". על ההבדל בין רפואה לדראפיץ': "יש יותר חופש במשחק מאז השינוי בעמדת המאמן, אפשר לשחק יותר כדורגל. אני הייתי מעדיף לשחק מתחת לחלוץ".
מאמן קבוצת הנוער עומר דמארי הודיע להנהלת המועדון כי ברצונו לסיים את תפקידו. בהנהלה נענו לבקשתו. "הדלת של הפועל ת"א תמיד פתוחה בפניו. אנו מאחלים לעומר הצלחה רבה בהמשך הדרך", מסרה הקבוצה.