לא להוריד את הרגל מהגז: זאת הדרישה של המאמן מסאי דגו לקראת המשחק מחר (שלישי, 20:00, סמי עופר) נגד המרון ספרטנס, שמגיעה למפגש הגומלין במסגרת מוקדמות ליגה האלופות בכרמל כשהיא במינוס כמעט בלתי אפשרי (4:0). מאמן הירוקים חוזר ומזהיר לא לזלזל באורחת ממלטה, במה שיהיה עבורו פרמיירה במגרש הביתי של האלופה, שצפוי להיות מלא עד אפס מקום.
מאחר שמדובר במשחק בית ראשון לעונת 2023/24, ובעקבות האווירה המחשמלת שצפויה להיות באצטדיון, ההתרגשות בקרב שחקני מכבי חיפה גדולה. וזאת למרות היריבה הלא אטרקטיבית. ליאור רפאלוב צפוי לקבלת פנים חמה מהקהל המקומי ולהיכלל בהרכב הפותח של דגו, שמתכנן לבצע שינויים לעומת ה-11 שפתחו במשחק הראשון במלטה.
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
לא רוצה תקלות מפתיעות בפרמיירה בסמי עופר. דגו
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, עבור חיפה המשחק מחר יהווה גם סוג של ניסוי כלים אחרון לקראת משחק אלוף האלופים במוצ"ש, נגד בית"ר ירושלים - קרב על התואר הראשון עליו יתמודדו המועדון ודגו העונה. ההרכב שיעלה מחר, תלוי בהרבה מובנים בתוכנית המשחק הצפויה בשבת. דגו לא מעוניין לייצר עומס מיותר על רגלי השחקנים שלו, שמגיעים למשחק מול מחזיקת הגביע כפייבוריטים לזכייה בתואר.
בחיפה עדיין עומלים על בניית הסגל ובקבוצה מקווים מאוד לסגור את סאגת דיא סבע שעל פי התחושות במועדון קרוב מאוד לסגירה סופית על חוזה חדש. הירוקים מבינים שסבע מהווה שובר שיוויון ואחרי עזיבת עומר אצילי לאל-עין, הקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נכס משמעותי נוסף.
ישנם עדיין פערים גדולים במו"מ בין מכבי חיפה ובין מגן אוסטריה וינה בעונה שחלפה ואקס מכבי ת"א, מתן בלטקסה, אך בשורות האלופה אופטימיים שהעסקה בסופו של דבר תיסגר. במקרה שכזה צפוי אורי דהן לדרוש לעזוב את הקבוצה.