תפתחו יומנים: החל מה-24 ביולי תפתח ישראל את הופעותיה בטורניר הכדורגל האולימפי, ותעשה זאת לראשונה אחרי 48 שנה. הערב (רביעי) בפריז היא גם זכתה לדעת מי יהיו יריבותיה במשחקים הקיץ בצרפת, או לפחות את רובן, כשהוגרלה לבית 4 עם פרגוואי, מאלי ונציגה מאסיה שעדיין לא נקבעה.
"מדובר בהגרלה מרגשת", אמר מאמן הנבחרת, גיא לוזון. "אני יכול לומר שהלחץ שהייתי בו לפני ההגרלה היה גדול ממה שחוויתי לפני משחקים. לא יכול לחכות יותר לשריקה של המשחק הראשון".
1 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
התרגש. לוזון
(EPA/DAVID MDZINARISHVILI)
על היריבות שממול, אמר לוזון: "את פרגוואי אני מכיר, צפיתי בה בטורניר הדרום אמריקאי שהעיפה את ברזיל, שיחקה מצוין נגד ארגנטינה. לא מכיר את מאלי למען האמת, ולא את זו מאסיה כמובן. עד הטורניר נלמד את היריבות, נדע מה היתרונות והחסרונות. נבוא בראש מורם, ניישיר מבט ליריבה ונבוא לעשות את המקסימום שלנו".
לוזון סיכם: "מרגש להיות הנבחרת הראשונה שמייצגת את ישראל בטורניר גדול אחרי 48 שנים, מבינים את האחריות ונבוא במיטבנו. אני מדמיין את ההכנות, הכנת הסגל ולמידת היריבות. יש זמן לרגע האמת".

לוח המשחקים של ישראל בשלב הבתים 24.7: ישראל - מאלי (פריז), 22:00 27.7: ישראל - פרגוואי (פריז), 20:00 30.7: ישראל - יריבה מאסיה (נאנט), 22:00