מכבי חיפה תארח מחר (22:00) את בנפיקה ליסבון במחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהיא יודעת שעם ניצחון - היא עשויה לסיים במקום השלישי ולהגיע לליגה האירופית. גם תיקו עשוי להספיק אם פריז סן-ז'רמן תנצח את יובנטוס במשחק המקביל.
בבנפיקה מגיעה למשחק בתקופה נפלאה - עם רצף של 21 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד. בליגה היא נמצאת במקום הראשון עם 31 נקודות אחרי 11 מחזורים, בהם היא ספגה חמישה שערים בלבד. ההגנה של בנפיקה מבריקה גם בליגת האלופות, כשבחמישה משחקים היא ספגה שישה שערים בלבד לעמות 15 שספגה מכבי חיפה. בצד ההתקפי, הקבוצה כבשה תשעה שערים בצמד המשחקים האחרונים שלה - 3:4 על יובנטוס ו-0:5 על צ'אבס. בחיפה יודעים שהיריבה חזקה אף יותר ממה שהיא נתפסת. "21 משחקים רצופים ללא הפסד זה נתון שאומר הכל", אמר גורם בחיפה, "תיקו או מעבר לשלב הבא יהיה ללא ספק הישג הישג ענק עבור הכדורגל הישראלי".
2 צפייה בגלריה
שחקני בנפיקה ליסבון חוגגים
שחקני בנפיקה ליסבון חוגגים
ישמחו גם בסמי עופר? שחקני בנפיקה ליסבון חוגגים
(צילום: EPA)
בחיפה נשמו לרווחה כשהבינו שהפציעה של דילן בטובנסיקה לא חמורה כפי שחששו ומדובר במתיחה קלה בלבד. הבלם ינסה להשלים הערב אימון מלא באימון המסכם של הקבוצה ובמידה ויצילח, הוא צפוי לפתוח מחר. בכל מקרה, מחר הוא צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק.
2 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
ינסה להשלים הערב אימון מלא. בטובינסיקה עוצר את ניימאר
(צילום: EPA)