מכבי חיפה הביסה הערב (ראשון) 2:5 את הפועל ת"א ותצא לפגרת המונדיאל כשהיא במקום הראשון עם פער של ארבע נקודות מהמקום השני. "הפגרה באה לנו בזמן, היה לנו חשוב לנצח בצורה כזאת ולהעביר מסר", אמר המאמן ברק בכר בסיום.
בכר התייחס לפרישה של עומר אצילי מהנבחרת: "הוא לקח את ההחלטה הנכונה מבחינתו ואני מגבה אותו. הערב הוא הראה שוב איזה שחקן הוא. שמח ". על הפגרה אמר בכר: "השחקנים יקבלו שבוע חופש, יש לנו תוכנית מסודרת. יש הרגשה שתתחיל עונה חדשה. לנו זה מצוין, נעשה הכנה בצורה הכי טובה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני התייחס לכך שלא זומן למשחקי הנבחרת מול זמביה וקפריסין: "לא יודע למה לא זומנתי. אני אף פעם לא אמרתי שאם אני לא שחקן הרכב אז אני לא מגיע. אני מקצוען שעושה מה שמבקשים ממני. הייתה שיחה ביני לבין אלון חזן שנשאיר בינינו. כל שחקן רוצה להיות בנבחרת".
המאמן המפסיד סלובודן דראפיץ' אמר: "ניסינו ללחוץ את מכבי חיפה, קיבלנו גולים שלא היינו אמורים לקבל. הייתה לנו בעיה הגנתית, לא הצלחנו לפתור אותה בתחילת המשחק. הם הגיעו לשער שלנו בקלות. היו לנו דקות לא רעות אבל שאתה משחק ככה בהגנה אתה חוטף. הפועל ת"א צריכה להיות יותר טובה והיא תהיה יותר טובה. יגיע ינואר ואנחנו נשב ונחשוב איפה נתחזק. אני אראה את המשחק כמה פעמים ואסיק מסקנות. אני לוקח אחריות על המשחק הזה. אני מאמין שבעתיד נראה יותר טוב. אנחנו לא בסכנת ירידה, יש לנו מספיק שחקנים טובים. הליגה ארוכה ונחכה למכבי חיפה בסיבוב הבא".