מכבי נתניה החתימה היום (חמישי) את המגן הימני אלון אזוגי על חוזה לשנתיים - עם אופציה לעונה נוספת. שחקן בני סכנין בעונה החולפת יעבור למדים הצהובים-שחורים תמורת דמי שחרור שתשלם הקבוצה מהשרון לאדומים.
מהמועדון נמסר: "אלון, אנחנו מאחלים לך המון הצלחה במשפחת מכבי נתניה, בהצלחה יהלום".
אזוגי (25), שגדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה ועירוני קריית שמונה, רשם במהלך העונה שחלפה 32 הופעות במדי בני סכנין, בהן כבש פעם אחת ובישל שלוש פעמים. עוד לפני לבש את מכבי מכבי פ"ת הפועל ירושלים והפועל ת"א.



