זה ממש לא הלך קל, אבל הפועל באר-שבע פתחה היום (שבת) את הפלייאוף העליון עם ניצחון, 0:1 על הפועל ירושלים, וצימקה את הפער ממכבי חיפה שפסגה לנקודה בלבד. יוג'ין אנסה כבש את השער היחיד במשחק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה מבישול של רועי גורדנה. שער של שאפי סולימנוב בדקה ה-72 נפסל בשל נגיעת יד במהלך.
זהו ניצחונה הרביעי ברציפות של הקבוצה של אליניב ברדה, שלמרות שהציגה יכולת לא מרשימה, הצליחה לאסוף שלוש נקודות יקרות והעבירה את הלחץ למכבי חיפה שבראש הטבלה, שתשחק היום ב-20:00 מול אשדוד. בעוד שבועיים, יתארחו הדרומיים אצל הקבוצה של ברק בכר.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה: "ידענו שלא יהיה קל. יש לנו עוד תשעה משחקי גמר ומבחינתי היום היה הגמר הראשון. פתחנו את המשחק טוב מאוד, ולמעט כמה איבודי כדור שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. במחצית השנייה היינו לא טובים ברבע השעה הראשונה, לא הגבנו טוב להתאמות שהם עשו. אחר כך אני חושב שזה טיפה התאזן. כמובן שברגע שאתה לא מצליח להבקיע את השני, אתה חושב איך לשמור על ה-0:1 היקר הזה. רוצה להגיד מילה טובה לכל מי ששיחק, גם למחליפים".
על כך שהקבוצה מתקשה לסגור משחקים: "היה את השער שנפסל, שצריך עוד לראות אותו בטלוויזיה, אם השער היה מאושר אז הכל היה משתנה. נכון שגם מול קריית שמונה זה היה כך, אנחנו צריכים לדעת להכריע משחקים". על המשך הדרך: "יש לנו הרבה שחקנים שעשו אליפויות ויש לנו ניסיון - אבל נצטרך להוכיח את זה".
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה מול שוער הפועל ירושלים אדבאיו אדליי
שחקן הפועל באר-שבע דור מיכה מול שוער הפועל ירושלים אדבאיו אדליי
"כל משחק בפלייאוף יהיה קשה". דור מיכה
(צילום: הרצל יוסף)
דור מיכה: "זה ששיחקנו ראשונים זה סוג של יתרון על פני היריבות, אנחנו את העבודה שלנו עשינו. אנחנו יודעים שכל משחק בפלייאוף יהיה קשה. אמנם ניצחנו רק 0:1, אבל שיחקנו טוב. במחצית השנייה יש לנו קצת בעיה, אנחנו מודעים לזה. זו קבוצה שניצחה בבלומפילד לפני שבועיים, כך שאנחנו מסתפקים ב-0:1".
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "בשלב הזה של העונה אני לא מאמין ביותר מידי תרגולים טקטיים, השחקנים שלי מספיק טובים ומאומנים. היינו צריכים להסתדר עם מה שהביא אותנו לכאן עד עכשיו. כששינינו מערך קצת פחות הסתדרנו. במחצית השנייה, רק אנחנו היינו על המגרש. טעיתי בבחירת ההרכב. אם היינו מתרגלים את זה היינו מצליחים. הפרעתי לשחקנים במחצית הראשונה, ההפסד עליי".