בהפועל תל אביב עוד פינטזו להגיע לדרבי הראשון של העונה מהמקום השני בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד מהמובילה הפועל באר שבע, אבל אז הגיעה בני-סכנין והביסה אותה 0:3.
"קיבלנו סטירה כואבת, אולי בעיתוי הטוב ביותר שניתן היה לקראת הדרבי. זה משחק שהכניס את כולנו לפרופורציות אחרי האופוריה שהייתה בניצחונות על בית"ר ירושלים והפועל חדרה. אנחנו לא שווים מקום שני. נגיע לדרבי מעליהם בטבלה, אבל כאנדרדוג מובהק", אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
עידן ורד
(צילום: עוז מועלם)
מספר שחקני מפתח ספגו ביקורות בהפועל ת"א אחרי התבוסה לסכנין. "קשה מאוד עם האדישות של החלוץ שלומי אזולאי, הוא יכול היה להיות עם שלושה שערים בעשר הדקות הראשונות", אמרו במועדון. ביקורת הושמעה גם נגד דן איינבינדר ובן ביטון. "לאיינבינדר היה משחק טוב נגד חדרה, אבל יש לו יותר תנועות של שוטר מאשר שחקן, מהלכי הסרק שלו אולי טובים לקהל הנאיבי, אבל אלו לא פעולות של כדורגל יעיל. בן ביטון לא הצליח להעביר כדור אחד לשחקנים שלנו", אמרו במועדון.
בקבוצה גם לא מרוצים מהרגל המסיימת בקבוצה, כשמלבד אזולאי גם יואב תומר ורז טוויזר, שנכנסו כמחליפים, לא הצליחו לייצר אפילו מצב אחד במהלך המחצית השנייה. לוסיו עשוי לשוב לסגל לדרבי, אולם המגמה היא לשחררו בינואר בשל היכולת החלשה שלו מפתיחת העונה.
בהפועל ת"א גם מודאגים ממצב ההגנה לקראת הדרבי, במיוחד לאור היכולת של שני הבלמים, סיאנדה קולו ומוחמד טראורה. אדי גוטליב לא יהיה כשיר לדרבי בראשון בשל הפציעה שלו במפשעה. בעקבות הפציעות של בני טרידובסקי וג'ורג' דיבה מול סכנין, מה שגרם להם לנטוש את המשחק, בהפועל ינסו להכשיר את דורון ליידנר. קלינגר יתלבט במהלך השבוע אם להשיב את שי אליאס להרכב או להישאר עם יואב הופמייסטר.
3 צפייה בגלריה
עידן ורד ושלומי אזולאי עצובים
עידן ורד ושלומי אזולאי עצובים
קלינגר מנסה לעודד את שחקניו
(צילום: עוז מועלם)
"היה לנו משחק שניסינו לעשות בו הכל כדי לנצח, לא עשינו משולשים. זה לא אומר כלום לקראת המשחק הבא", הסביר קלינגר. "באיירן מינכן הפסידה למנשנגלדבאך 5:0 וניצחה במחזור שלאחר מכן. הכל ברור וידוע לקראת הדרבי, אין קשר ליחסי כוחות, תוצאות, זה משחק שאתה שם הכל בצד ומבין שזה דבר גדול, חשוב ויוקרתי. משחק על כבוד של הרבה אנשים".
5,000 אוהדי הפועל יגיעו בראשון הקרוב לדרבי, אחרי ההחלטה להקצות כ-16 אחוזים מהמושבים מבלומפילד לטובת אוהדי הקבוצה.