וואו, מה היה לנו הערב (רביעי) בבלומפילד. הפועל ת"א ובני סכנין נפרדו ב-3:3 משוגע ודרמטי אחרי שצמד של דור חוגי ופנדל של זאהי אחמד בתוספת הזמן - שהגיע אחרי שאמליוס זובאס עצר פעמיים את חוגי אבל זז מהקו ולכן נשרק פנדל חוזר - כבר קירבו את האורחת לניצחון. אבל עומרי אלטמן וצמד של אור בלוריאן, כולל שער בדקה ה-100, חילקו את הנקודות. ואם זה לא מספיק, אחרי שיצא החוצה, אדריאן פאון קיבל כרטיס אדום מרועי ריינשרייבר.
הפועל ת"א לא רק חילצה נקודה במהלך האחרון של המשחק, אלא גם לא הפסידה אחרי שירדה להפסקת המחצית בפיגור 2:0. "המחצית הראשונה הייתה שלהם, לא היינו מספיק טובים, והמחצית השנייה הייתה שלנו", אמר מאמן המארחת בורחה למה. "אנחנו יכולים להיות שמחים מההופעה ומהאופי, האמנו עד הסוף".
4 צפייה בגלריה
ריינשרייבר
ריינשרייבר
ריינשרייבר בין חוגי לזובאס
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
בורחה למה
בורחה למה
"המחצית השנייה הייתה שלנו". למה
(צילום: עוז מועלם)
"במחצית אמרתי לשחקנים שנמשיך בתכנית המשחק שלנו", חשף למה. "הראינו אופי, כולם עבדו ביחד עד הסיום. אנחנו עכשיו מסתכלים קדימה לקראת המשחק הבא וניקח את הדברים הטובים. עוד לא ראיתי את הפנדל של סכנין, אני מניח שהשופטים באים לעשות את העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר".
אור בלוריאן על הצמד שהעניק נקודה להפועל: "כל משחק בבית אנחנו רוצים לנצח, אבל איך שהמשחק התפתח - היה שווה גם לקבל נקודה. בדרך כלל כשאנחנו בפיגור אני עולה למעלה, התמזל מזלי להיות זה שכבש את השוויון. זובאס שוער מדהים, אבל גם הקהל שלנו גרם לחוגי להחמיץ. מניח שהשיפוט ביטל את העצירות בצדק. לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אולי זה היה קשור לעייפות. הראינו הרבה אופי במחצית השנייה. אנחנו רוצים להראות כמו הפועל של המחצית השנייה תמיד".
4 צפייה בגלריה
בלוריאן חוגג
בלוריאן חוגג
"בדרך כלל כשאנחנו בפיגור אני עולה למעלה". בלוריאן חוגג
(צילום: עוז מועלם)
מאמן האורחת, סלובודאן דראפיץ', הסביר בסיום: "סכנין נבנתה מחדש, הרבה שחקנים צעירים. אנחנו עוברים עונה מאוד מרגשת, אנחנו צריכים לראות איפה אנחנו טועים ואיפה צריך להשתפר. אין ספק שאם אנחנו לא הורגים את המשחק, אנחנו צריכים לראות איפה הטעות. זה היה משחק מעניין לצופים ואני מאחל לליגה משחקים כאלה כל שבוע. אני מבואס כמובן מהתוצאה, אבל צריך לקחת בפרופורציות וכבר להסתכל על המשחק הבא".
על המחסור בזרים והחיזוק האפשרי: "על כסף תדברו עם אבו יונס, אני מקווה שיהיה לו כסף לחיזוק. אני גם שמח שיש פה צעירים שמתקדמים ושאפשר לבנות משהו יפה, אבל אין ספק שחילו וגאנטוס על אדים, זו עונה משוגעת, בדצמבר שיחקנו תשע משחקים, זה לא קרה אף פעם, נצטרך ללמוד לחיות עם זה. אנחנו צריכים בלם, אולי חלוץ. נקווה שנביא שחקנים ראויים לסכנין".
4 צפייה בגלריה
למה ודראפיץ'
למה ודראפיץ'
"מבואס כמובן מהתוצאה, אבל צריך לקחת בפרופורציות". דראפיץ' ולמה
(צילום: עוז מועלם)
דור חוגי, שכבש צמד וגם נעצר פעמיים על ידי זובאס בפנדלים שבוטלו בגלל הפרות, סיפר: "לא ראיתי מה קרה בסיום. האמנתי בעצמי שאבקיע היום, שמח שהצלחתי. הובלנו כבר ב-0:2, במחצית השנייה היינו לא מספיק טובים, אבל נלמד לקראת המשחק בשבת. הפנדלים? לקחתי אחריות על עצמי ועל הקבוצה. לצערי לא הצלחתי לכבוש את שני הפנדלים, בפעם הבאה אצליח לכבוש. הייתה לי הבנה לתת לזאהי אחמד, כבר בבעיטה השנייה רצו שאחמד יבעט, אבל התעקשתי כדי להשלים שלושער ולעזור לקבוצה".
ריינשרייבר התייחס לאירועים במשחק: "ראיתי מגע ברגליים בפנדל של אלטמן. הכרטיס האדום לפאון? אם אני מרחיק שחקן, זה אומר שהוא עבר את הגבול. אסור לי לומר מה הוא אמר, כי זה מסמך משפטי. זה על סעיף של העלבת שופט, אסור לי לשבש ראיות או להגיד משהו שיכול לפגוע בשחקן".
על הפנדלים החוזרים אמר: "הבעיטות מהנקודה הלבנה עברו בדיקה כמו כל מהלך במשחק. שופט המסך התריע שזובאס יצא מקו השער. בפעם הראשונה זאת הייתה רק אזהרה מילולית, פעם שנייה הוא גם יצא מהקו ולבעיטה החוזרת התווסף כרטיס צהוב".