מאז ההחתמה לפני כחודש של דורון ליידנר באולימפיאקוס, השחקן עוד לא נכלל בסגל של אלופת יוון, מה שעורר שאלות רבות. כעת אפשר לחשוף את מה שמתנהל מאחורי הקלעים.
מגן נבחרת ישראל, שנרכש מהפועל ת"א בתמורה ל-1.4 מיליון אירו, היה אמור להשיג דרכון רומני ולא להירשם כזר, רק שבינתיים הבירוקרטיה מתעכבת.
2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר שחקן אולימפיאקוס
דורון ליידנר שחקן אולימפיאקוס
ליידנר. האישור מתעכב
(צילום: אתר אולימפיאקוס)
בשישי הבא אמור ליידנר לנחות בארץ, להגיע לשגרירות הרומנית ולקבל את המסמך המיוחל. ההערכה היא כי אותו מסמך לא יספק את ההתאחדות היוונית, שתמתין עד שליידנר יקבל את הדרכון הרומני.
במקרה כזה, בשל השבתות הליגות באירופה בזמן המונדיאל, ליידנר יצטרך לחכות חודשיים עד שייכנס לרוטציה, ולכן יוכל לשחק רק בחודש דצמבר עם סטטוס של שחקן מהאיחוד האירופי.
2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
יצטרך לחכות כדי להיכנס לרוטציה. ליידנר
(צילום: עוז מועלם)
לאולימפיאקוס ישנם תשעה זרים בסגל, בעוד שבליגה היוונית מותר לרשום לקראת כל משחק רק חמישה. המאמן החדש של אולימפיאקוס, קרלוס קורבראן, שוחח לאחרונה עם ליידנר והבהיר לו כי מאחר שהקבוצה נבנתה עוד לפניו ובצורה לא מאוזנת, כשהוא צריך להשתמש בארבעה קשרים זרים, תהיה בעיה לשלב אותו.
בתקשורת היוונית כבר העלו ספקולציות לפיהן אולימפיאקוס תשאיל את ליידנר, אולם בשיחות עם המנהל המקצועי, כריסטיאן קראמבו, האחרון הבהיר לו כי בקבוצה בונים עליו וממתינים לקבלה של הדרכון הרומני.