רגע לפני סגירת חלון ההעברות בכדורגל הישראלי, מכבי ת"א ופיזה השלימו הערב (רביעי) את עסקת העברתו של יונתן כהן, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ל-3 שנים אצל הצהובים.
כזכור, רק בקיץ הקודם רכשה הקבוצה האיטלקית את כהן ממכבי תל אביב בסכום שמוערך ב-2.2 מיליון אירו. השתלבותו של הישראלי בפיזה הייתה לא חלקה בלשון המעטה, הוא רשם 26 הופעות, בהן כבש 4 שערים ובישל שער נוסף, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו שהפסידה בפלייאוף ההעפלה לסריה א'.
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
חוזר למדים הצהובים. יונתן כהן
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
כהן הבין שבקבוצה האיטלקית לא בונים עליו ככינור ראשון והתבטא מספר פעמים במהלך הפגרה כי הוא אינו פוסל חזרה ארצה. הוא ערך 113 הופעות במדי מכבי תל אביב, כבש 39 שערים, הוסיף 27 בישולים וזכה עם הקבוצה בשני תארי אליפות ובגביע המדינה.
המנהל המקצועי של של מכבי ת"א, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "יכולותיו וכישוריו של יונתן מוכרים היטב לכולנו ואין לנו ספק כי הוא ישדרג אותנו בעמדה אותה חיפשנו לחזק. אנו בטוחים כי ההשתלבות של יונתן, שגדל במועדון, תהיה חלקה ומהירה וכולנו מאחלים לו בהצלחה!".
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב מול הפועל חיפה
מכבי תל אביב מול הפועל חיפה
שוב בישראל. כהן
(צילום: עוז מועלם)
כהן, שיחזור ללבוש את החולצה הצהובה כחולה עם המספר 24, אמר לאחר החתימה: ״אין מאושר ממני לחזור הביתה. אני כבר מחכה לפגוש את כל הקהל הצהוב ולשמח אותו בבלומפילד".
פורסם לראשונה: 07:46, 28.09.22