בהפועל באר שבע ממשיכים להיערך לאירוח המשחק נגד לוגאנו ביום חמישי באצטדיון טוטו-טרנר בעיר (0:2 לב"ש במפגש הראשון בחוץ), אך במועדון מבינים שכל עוד מבצע "עלות השחר" נמשך, קטנים הסיכויים שכך יהיה.
במקרה שאופ"א לא יאשרו את קיום המשחק בטרנר, יעדיפו בבאר שבע לארח באצטדיון בנתניה, כשגם אצטדיון סמי עופר נמצא על הפרק. אם לא תהיה ברירה והמשחק לא יערך בארץ, הכוונה של הקבוצה היא לארח בקפריסין, אך עשויה להיות בעיה למצוא אצטדיון באי השכן, שכן בימים הקרובים יתקיימו מספר משחקים במסגרת אירופית בקפריסין.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע
ב"ש תארח בבית? חוסר ודאות בנוגע לגומלין
(צילום: דניאל כהן)
היום (ראשון) בצהריים, נשמעה בבאר שבע אזעקה ראשונה במסגרת סבב הלחימה הנוכחי, אולם למרבה המזל לא היו נפילות בתוך שטח העיר. הקבוצה קיימה את האימון שלה הבוקר, ולא הייתה במתחם האימונים כשנשמעה האזעקה.
אסטריט סלמאני, חלוץ הרכש השבדי-קוסוברי שנמצא בארץ רק כחודש, חווה לראשונה בחייו אזעקה המתריעה על ירי טילים. במהלך סוף השבוע האחרון תודרך החלוץ על ידי אנשי המועדון בכללי ההתנהגות במקרה של האזעקה. שחקן זר נוסף שחווה בפעם הראשונה הסלמה ביטחונית בישראל הוא אנדראה מרטינס הפורטוגלי, שהצטרף באמצע העונה שעברה. הוא ואשתו מתגוררים בבית קרקע ביישוב להבים שסמוך לבאר שבע, שם לא נשמעה אזעקה.
2 צפייה בגלריה
אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע
אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע
הזרים תודרכו. סלמאני
(צילום: דניאל כהן)