"דיא סבע הוא החתמה סופר-נוצצת, כמו שעומר אצילי הגיע בזמנו והביא במו רגליו אליפות למכבי חיפה. הוא שובר שוויון". כך סיכם גורם במכבי חיפה את ההחתמה הנוצצת ביותר עד כה בחלון ההעברות של ינואר.
סבע חתם אתמול ל-3.5 שנים אצל הירוקים והאוהדים כבר מפנטזים על אליפות שלישית ברציפות. בחיפה מספרים כי השיחה שקיים יעקב שחר עם סבע בשבת האחרונה גרמה לחלוץ לשינוי בחשיבה ולוויתור על הכסף הגדול בטורקיה. שחר והמנהל המקצועי גל אלברמן הבהירו לחלוץ כי הם רואים בו שחקן בכיר ומשמעותי מאוד. גם הלחץ מהמשפחה במג'דל כרום עשתה את שלה וכמובן הסעיף שמאפשר לו לצאת לליגה באמירויות, במידה ותגיע הצעה גבוהה, סגרו את הפאזל ואפשרו לעסקה לצאת לפועל.
1 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
סבע במעמד החתימה
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
"העובדה שדיא בחר בנו ולא במכבי ת"א מוכיחה פעם נוספת מי המועדון הגדול בארץ. אי אפשר להגיד לא למכבי חיפה", עקצו בצד הירוק. בתוך כך, חיפה לא אמרה סטופ בכל הקשור לרכש בחלון הנוכחי ועשויה להנחית גם את אושר דוידה מסטנדרד ליאז'.
בחיפה דרוכים לקראת המשחק הראשון ברבע גמר הגביע, הערב (20:30) בחוץ מול מכבי נתניה. העובדה שהמשחק הראשון מבין שניים יתקיים בחוץ מעבירה את ההכרעה לסמי עופר, אך הירוקים מקווים לחזור עם תוצאה טובה. ברק בכר יבצע שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול בני ריינה במחזור האחרון. מוחמד אבו פאני צפוי לשוב לקישור האחורי, בעוד דניאל סונדגרן נמצא גם הוא בתמונת ההרכב. גם מאוויס צ'יבוטה עשוי לקבל את הקרדיט מהמאמן.