בכר: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה, ניצחנו בצדק"
(באדיבות ONE)
משחק העונה נצבע ירוק - ואת זה יודעים גם במכבי חיפה, שחגגה אתמול (שבת) את הניצחון 0:2 על מכבי ת"א בסמי עופר. מלבד היוקרה, הירוקים גם חזרו לראש הטבלה ופתחו פער של שתי נקודות על פני היריבה הגדולה. זה היה גם ניצחון גדול לברק בכר בדו-קרב שלו מול ולדימיר איביץ' על הקווים.
"ברק עלה במטרה אחת ויחידה - לנצח את המשחק, ולא לשחק על תוצאה", עקצו במכבי חיפה את מאמן הצהובים. גורם במועדון הוסיף: "ברק לימד את איביץ' שיעור על אומץ ואיך באים לנצח משחק עונה. אחרי ההפסד להפועל ירושלים, ידענו שאנחנו חייבים לנצח כדי לחזור למקום הטבעי שלנו - פסגת הטבלה".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה
עלה כדי לנצח. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הרבה יותר מעוד ניצחון. שחקני חיפה באקסטזה
(צילום: גיל נחושתן)
מי שזכה למחמאות גדולות אחרי תקופה לא טובה בכלל הוא החלוץ דין דוד, שעלה מהספסל ותוך 20 דקות כבש צמד שהכריע את ההתמודדות. "אם יש שחקן שהיה חשוב שיכבוש, בטח במשחק כזה, זה דין דוד", אמרו במועדון. "כמה זה חשוב לביטחון שלו, להמשך העונה. השער השני היה בסטייל של ניימאר. זה ייתן לו דחיפה להמשך".
עומר אצילי, שזכה לתמיכה ועידוד מסיבי מאוהדי מכבי חיפה, שבוע בלבד לאחר שספג שריקות בוז במשחק הנבחרת מול אלבניה, החמיץ מספר פעמים ממצבים קורצים. ועדיין, בכר והצוות המקצועי העריכו את ההשקעה שלו. גם הקפטן נטע לביא זכה למחמאות גדולות ובחיפה רואים את הקשר חוזר ליכולת מעונת האליפות הראשונה.
4 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
זכה למחמאות. דוד
(צילום: גיל נחושתן)
הקהל הירוק חגג בסיום במשך שעה ארוכה וסירב לצאת מהיציעים. השחקנים כבר מחר יצאו לטורינו לקראת המשחק ברביעי (צאת כיפור) מול יובנטוס בליגת האלופות. "אנחנו פוגשים קבוצת עם עבר מפואר, אחת מאריות הכדורגל האירופאי שנמצאת בתקופה לא טובה ונצטרך לנצל את זה. נבוא צנועים במטרה לחזור עם תוצאה טובה, אנחנו מאמינים שזה אפשרי", אמר שחקן בחיפה.
בקבוצה הכינו מערך לוגיסטי שלם לקראת יום המשחק. השחקנים הצמים צפויים להגיע לאצטדיון באופן רגלי. בסיוע של חב"ד, תקיים הקבוצה תפילות וארוחה מפסקת במלון בטורינו.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
חגגו גם אחרי המשחק. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)