מאמן השוערים החדש של מכבי ת"א גרהאם סטאק נעצר הלילה (בין שישי לשבת) בחשד למעורבות בקטטה במועדון בת"א. בתום חקירה ומעצר לילי הוא שוחרר למעצר בית וחקירת האירוע תימשך. ההערכה היא שסטאק יסיים את דרכו במכבי ת"א, שבועיים בלבד אחרי שמונה לתפקידו.
מכבי ת"א עודכנה בנושא בשעות הבוקר היום. "מכבי ת"א מודעת לתקרית בה היה מעורב עובד המועדון. המועדון בוחן את הנושא ולא יגיב מעבר לכך בשלב זה", אמרו הצהובים. ממשטרת ישראל נמסר: "חוקרי תחנת לב ת"א עצרו הלילה לחקירה חשוד בגין מעורבות בקטטה וחשד לתקיפה במועדון בת"א. בתום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים. חקירת האירוע נמשכת".
1 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
תקרית מביכה. סטאק
(Pete Norton/Getty Images)
סטאק הצטרף למכבי ת"א רק לפני כשבועיים כחלק מהצוות של המאמן האירי רובי קין. לפני מכבי ת"א הוא עבד בקולצ'סטר יונייטד מהליגה הרביעית באנגליה ובקרדיף סיטי מהליגה השנייה. הוא עבד במשך ארבע שנים בווטפורד כמאמן שוערים וכאחראי על השוערים במחלקות הנוער של המועדון.
סטאק בן ה-41 גדל בארסנל אך את רוב הקריירה שלו העביר בליגות המשנה באנגליה עד שפרש ממשחק פעיל והפך למאמן שוערים. ב-2011 היה מעורב במקרה דומה כאשר נעצר ע"י משטרת לונדון אחרי קטטה במועדון לילה, הוא שוחרר אז בערבות והמשיך לשחק בהיברניאן הסקוטית. בהמשך האישומים נגדו בוטלו.