במכבי חיפה המומים לאחר המהלומה הלא פשוטה אתמול (ראשון) בדמות הפסד ביתי 2:1 לבני ריינה, "הכבשה השחורה" של האלופה בשנתיים האחרונות, לה הפסידו הירוקים בתוצאה זהה בחוץ רק לפני שלושה שבועות. כעת הפער ממכבי ת"א שבפסגה, אצלה תתארח מכבי חיפה במחזור הבא למשחק עונה נוסף, עומד כבר על 10 נקודות.
הירוקים הגיעו לפיק אדיר עד לפני כחודש, אך כעת נמצאים בתקופה רעה מאוד וסופרים נקודה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים. בקצב צבירת נקודות כזה במאני טיים של העונה, יהיה בלתי אפשרי לשמור על צלחת האליפות עונה רביעית ברציפות. הקהל הירוק היה חסר סבלנות אתמול והגיב בבוז על כל טעות מצד השחקנים. השער המוקדם של ריינה גרם ללחץ גדול, בעוד אחרי השני עזבו לא מעט אוהדים את האיצטדיון.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
מרימים ידיים? שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: גיל נחושתן)
"קיבלנו סטירה מצלצלת", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לדבר כרגע על אליפות או על הפער ממכבי ת"א. אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולנצח כל משחק קודם כל. יש לנו משחק גביע ברביעי - אנחנו חייבים להתאושש ולנצח, כי שם אין מקום לתקן".
בזמן שהירוקים היו עסוקים לא מעט ביממה החולפת בפסילת השער של בני סכנין מול מכבי ת"א, שחקנים בכירים רבים נמצאים בירידה משמעותית ביכולת בתקופה האחרונה. חסרונו של פרנצדי פיירו הורגש היטב, ולמרות תומר חמד מאוד השתדל להיכנס לנעליו, הוא לא הצליח לבוא לידי ביטוי בחלק הקדמי.
עלי מוחמד, שספג אמש כרטיס צהוב חמישי העונה, לא יוכל לשחק במשחק הגביע מול מכבי נתניה ביום רביעי (20:00). מחמוד ג'אבר שנכנס אתמול כמחליף עשוי לפתוח, וכך גם ליאור קאסה וגוני נאור. דין דוד עשוי לחזור לסגל.

חגיגות בריינה, מימר יאריך את חוזהו?

בריינה מנגד חגגו עוד ניצחון גדול על מכבי חיפה. הקבוצה של שרון מימר הוכיחה שהיא לא באה לפליאוף העליון על מנת לסמן וי, אלא לשחק כדורגל ולהשפיע על זהות האלופה.
2 צפייה בגלריה
שחקני ריינה
שחקני ריינה
לא אפיזודה חולפת. שחקני ריינה חוגגים
(צילום: גיל נחושתן)
"אנחנו מוכיחים שבוע אחרי שבוע שאנחנו לא אפיזודה חולפת", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו באים לשחק כדורגל מול כל קבוצה בלי שום רגשי נחיתות והוכחנו שבכל מגרש אנחנו יכולים לנצח. מגיע לכל הצוות האדיר הזה ולכל השחקנים שאפו ענק, ריינה על המפה בזכות ולא בחסד".
שרון מימר זוכה לשבחים גדולים מאוד במועדון, בעיקר על השילוב המנצח בין צעירים לוותיקים ועל בחירת זרים מצויינת, כאשר פרדי ורגאס הוכיח אתמול עד כמה הוא איכותי וכשרוני עם שער אדיר. המאמן, שנמצא במערכת יחסים מצויינת עם הבעלים סעיד בסול, צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש ומשודרג, אך כלל לא בטוח שהוא ימהר לחתום לאור רצונו להשתדרג לקבוצה גדולה יותר.
בריינה מבינים היטב כי על מנת לא לאבד חלק מהכוכבים של הקבוצה הם יצטרכו להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה בהקדם ולנסות להחתים את השחקנים שחוזיהם מסתיים בסוף העונה.