מכבי חיפה לא תשחק העונה בליגת האלופות. הפסד 3:0 בשווייץ ליאנג בויז, בגומלין שלב הפלייאוף בצ'מפיונס (3:0 בסיכום הכללי), ניפץ לה את החלום וכעת היא תנשור לשלב הבתים של הליגה האירופית.
"מאכזב, היו לנו 20 דקות טובות", אמר המאמן המנוצח, מסאי דגו, בסיום המשחק. "היה המצב של דין דוד והמשקוף של פרנצדי פיירו. ברמות האלה צריך לכבוש ממצבים כאלה, סבלנו מחוסר מזל".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מאוכזב. דגו
(צילום: EPA/ANTHONY ANEX)
3 צפייה בגלריה
שחקני חיפה מאוכזבים
שחקני חיפה מאוכזבים
שחקני חיפה מאוכזבים בסיום המשחק
(צילום: EPA/ANTHONY ANEX)
דגו הסביר מה הכריע את ההתמודדות: "בצד השני ספגנו שערים קלים מדי. גם בארץ רצינו לנצח, אבל היינו פחות איכותיים בהתקפה. דווקא פה הגענו למצבים. שיחקנו נגד יריבה מאוד חזקה ואינטנסיבית ועשינו לה חיים קשים. הגול הראשון הגיע קצת משום מקום, אחר כך היינו צריכים לרדוף והשלישי גמר את המשחק".
דגו הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, היינו צעד מהבתים, אבל אנחנו לא מזלזלים בליגה האירופית, יש שם קבוצות יותר חזקות מיאנג בויז. אני מקווה שנגיע למעמד הזה גם בשנה הבאה".
3 צפייה בגלריה
חזיזה
חזיזה
"מקווה שנצליח בהמשך הדרך בליגה האירופית". חזיזה
(צילום: EPA/ANTHONY ANEX)
דולב חזיזה התייחס גם הוא להפסד הכואב: "דווקא כשהיינו עדיפים - ספגנו מהצד השני. בסוף אם הם עברו אותנו - כנראה שהם גם היו יותר טובים. ברמות האלה מול קבוצות מאירופה כשאתה לא כובש את השער הראשון וכובשים במקומך, זאת בעיה. ספגנו שלושה שערים, זה לא משקף, אבל ממשיכים קדימה לליגה האירופית".
"האם הקבוצה של השנה שעברה הייתה עוברת הערב שלב? רוב השחקנים ששיחקו הערב היו בעונה שעברה, אני חושב שאם היינו כובשים את המצבים שלנו המצב היה שונה", המשיך חזיזה. "אני רוצה להודות לאוהדים שבאו לעודד אותנו ומקווה שנצליח בהמשך הדרך בליגה האירופית. יש לנו גם משחק ביום ראשון בליגה נגד הפועל ירושלים ואנחנו נתכונן אליו במלוא הכוח. לי אישית קשה מאוד, אין לי מילים כדי לתאר את האכזבה".