בשבוע שעבר נהרג סמ"ר דויד ששון (21), תושב גנות הדר, שנהרג מפיצוץ מטען במהלך היתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה עזה. שלושה לוחמים מיחידת הקומנדו ושני לוחמים מיחידת עוקץ נפצעו בתקרית באורח קשה. לוחם נוסף נפצע קשה בקרב אחר.
אמש (שני) עלו שחקני הפועל חיפה לפני המשחק מול הפועל באר-שבע (0:1 לקבוצה של רוני לוי) עם חולצה עם מחווה ללוחם שנפל, שהיה חבר של השוער השלישי אוראל עטיה, מלבד מוחמד קמארה שלא עלה עם החולצה. במועדון יערכו בירור עם השחקן ואמרו כי "הנושא בבדיקה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה עם החולצה
שחקני הפועל חיפה עם החולצה
ייערך בירור עם השחקן. שחקני הפועל חיפה עם החולצה לזכר דויד ששון ז"ל, לצד קמארה
(צילום: דניאל כהן)
2 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
עלה עם החולצה גם למסיבת העיתונאים. יוספי
(צילום: דניאל כהן)
המאמן רוני לוי הגיב: "אני מכיר באופן אישי את המשפחה ולשחקנים היה חשוב לעלות עם החולצות כמחווה לאריאל עטיה השוער השלישי שלנו, שהוא חבר הכי טוב של הלוחם וקמארה כנראה הרגיש פחות נוח עם זה. יש פה קונפליקט ואנחנו נבדוק את הנושא".
כזכור, תומר יוספי כבש בדקה ה-78 ורץ לחגוג עם החולצה איתה עלה אל הדשא, כשהשוער השלישי אוראל עטיה העניק לו אותה והתרגש מאוד. יוספי עלה עם החולצה גם למסיבת העיתונאים אחרי המשחק.
על ניצחון חיפה הוסיף המאמן רוני לוי: "הייתה אווירה נהדרת. כיף גדול מה שאנחנו עושים פה העונה. היו חסרים לנו שחקנים מאוד משמעותיים אבל כולם היו מלוכדים והניצחון הזה מגיע לנו. חשוב מאוד עם העונה המדהימה שאנחנו עושים כאן. לכל הקבוצות בליגה היו נפילות במהלך העונה, אבל אנחנו מהר מאוד קמנו מזו שהייתה לנו. יש לנו פלייאוף עליון מאוד מאתגר, ואנחנו רוצים לסיים במקום שלישי ולהגיע לאירופה. כרגע מתרכזים במשחק מול מכבי ת"א".