אחרי ההצגה הגדולה של בית"ר ירושלים אמש מול מכבי נתניה (3:6), השישייה הראשונה של המועדון זה 24 שנה, במועדון כבר מתכננים את החיזוק לקראת חלון ההעברות שייפתח בעוד כשבועיים.
המטרה הראשונה היא לצרף שוער. השוער הקמרוני סימון אומוסולה התאמן בימים האחרונים בבית וגן והותיר רושם חיובי ויוסי אבוקסיס התבקש לקבל החלטה סופית לגביו ביומיים הקרובים. במועדון גם בוחנים אופציה להחליף את הבלם הוונצואלי חוסואה מחיאס, זאת מכיוון שהוא יצא למשחק הנבחרת שלו ללא דרכון בתוקף ולכן לא יכול לחזור ארצה. לכן בבית"ר כבר החלו בחיפוש אחרי בלם אחר.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
כבר תשעה שערי ליגה. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר הודיעו כבר לאדוארדו גררו וחגי גולדנברג שהם לא בתוכניות לקראת חלון ההעברות הקרוב וינסו לצרף במקומם מגן ימני ושחקן התקפי נוסף. עד לניצחון מול מכבי נתניה, בבית"ר הייתה ביקורת על הסגנון ההגנתי של יוסי אבוקסיס, אולם אמש הגיעה ההתפוצצות של הצהובים-שחורים. "הייתה לנו מחצית ראשונה אדירה ו-20 דקות במחצית השנייה שאני לא זוכר כמותן בקבוצה שלי", הודה המאמן בסיום. בבית"ר ואמרו: "אנחנו צריכים להגיד תודה רבה לעדן קארצב שהורחק, הם כבר היו במומנטום של חזרה למשחק".
כוכב המשחק היה כמובן המולדובי יון ניקולאסקו שהפך למודלבי השני שכובש רביעייה בליגה הראשונה בישראל אחרי מי שהפך למאמנו בנבחרת, סרגיי קלשצ'נקו, שכבש ארבעה שערים עבור מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה בעבר. "אבל הוא לא בישל", גיחך ניקולאסקו שגם הוסיף בישול נגד מכבי נתניה. "לא היה מדובר בחוסר כבוד כלפי נתניה, האוהדים שלהם נהמו לעברי והחלטתי לחגוג מולם בצורה כזו", הסביר המולדבי שהגיע לתשעה שערי ליגה העונה, כשלשותפו בהתקפה דנילו אספרייה יש שמונה כאלה. "יש לנו את השלישייה הקדמית הכי טובה בליגה, יחד עם ירדן שועה שמפעיל את כל המערכת", חגגו בבית"ר את הניצחון הגדול.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
"היו לנו מחצית ועוד 20 דקות שאני לא זוכר מקבוצה שלי". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)