הפועל באר-שבע נערכת למשחק החוץ המסקרן ביום ראשון (20:30) נגד מכבי חיפה. זאת כשברקע אירועי האלימות החריגים בין השחקנים במשחק הקודם בין הקבוצות באצטדיון טוטו-טרנר.
הקבוצה של אליניב ברדה מקווה שהבלם מיגל ויטור, המגן הלדר לופס והקשר אנדרה פוקו, שסוחבים פציעות מהניצחון 0:3 על הפועל ירושלים בשבת, יהיו כשירים להתמודדות. בכל מקרה, השוער אופיר מרציאנו והקשר גיא בדש הפצועים יעדרו. את מקומו של מרציאנו ימלא ניב אליאסי הצעיר (20), לו זו תהיה ההופעה השנייה בלבד בקריירה בליגת העל.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אופטימי. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
אליניב ברדה אמר לפני ההתמודדות: "כל המשחקים השנה מאוד קשים, אף קבוצה לא עושה חיים קלים ליריבה. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה מאוד טובה. נרצה להמשיך באותה הדרך מהמשחק הקודם. נצטרך להמשיך לשחק טוב ולהציג כדורגל חיובי. אני מקווה שהמשחק האחרון הוציא אותנו לדרך חדשה".
על פציעתו של מיגל ויטור, אמר ברדה: "נכון להיום, מיגל עדיין לא התאמן. אנדרו פוקו והלדר לופס עשו אימון חלקי. מקווה שכולם יהיו כשירים". עוד הוסיף ברדה: "יש כרגע אווירה טובה אחרי ניצחון, אבל זה מאחורינו כבר. כולנו מרוכזים בחיפה. מה שהיה בין שתי הקבוצות במשחקים הקודמים, מקווה שלא ישוב יותר".
איאד אבו עביד: "לכל משחק אנחנו באים מחויבים ורוצים לנצח. זה משחק חוץ קשה. הם קבוצה טובה ואנחנו מכבדים אותה, אבל מגיעים לעשות תוצאה טובה. לגבי אליאסי חסר הניסיון, אמר אבו עביד: "יש לנו מאמן שוערים מצוין שידע להנחות אותו. אנחנו סומכים עליו ומאמינים בו".