מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד בגרסת שמיהרה על הסגל הקיים, והיום (שני) החתימה על הארכות חוזה שניים מהשחקניים המרכזיים של העונה החולפת: השוער דניאל טננבאום והחלוץ הפנמי אדוארדו גררו.
טננבאום (26) הבטיח את מקומו בצהוב בשנתיים הקרובות. השוער שהצטרף ב-2016 מפלמנגו הברזילאית עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ואמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במועדון שהפך עבורי לבית". מאז שהצטרף הוא רשם 101 הופעות במדי הקבוצה, בהן שמר 59 פעמים על שער נקי ואף בישל שני שערים.

2 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(צילום: ראובן שוורץ)

גררו ימשיך לשחק במכבי תל אביב בשלוש העונות הקרובות. החלוץ הפנמי (21) חתם היום (שני) על חוזה לשלוש שנים נוספות (עד תום עונת 2023/24) עם אופציית הארכה בעונה נוספת.
לאחר החתימה על החוזה החדש אמר גררו: "ראשית אני רוצה להודות לאלוהים שמבחינתי זה הדבר הכי חשוב. אני מודה למשפחה שתמכה בי תמיד מקרוב ומרחוק וכמובן למכבי ת"א, לכל הצוות במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת שאיפשרו לי להגשים את החלום ולהפוך לשחקן מקצוען. אני מאושר להמשיך בקבוצה יחד עם שחקנים שגדלתי איתם ובמועדון בו צמחתי והתפתחתי. עכשיו נמשיך לעבוד קשה על מנת להביא את מכבי למקומות בהם היא ראויה להיות".
2 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
(צילום: אורן אהרוני)
מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, ברק יצחקי, הוסיף: "אדוארדו הוא דוגמא מצוינת לשחקן שהגיע אלינו בגיל צעיר ועבר את המסלול אותו עוברים שחקנים רבים בדרך אל הקבוצה הבוגרת. גררו הוכיח עד כה שעבודה קשה, התמדה, ומחויבות תמיד משתלמים ואנו מאחלים לאדוארדו בהצלחה".

הפועל חיפה: עדן בן בסט צפוי לעזוב

בהפועל חיפה נוטים להאמין שהחלוץ הוותיק עדן בן בסט עשוי לעזוב את המועדון לאחר שלא חלה התקדמות בשיחות בין הצדדים. השחקן לא פתח את האימונים וכפי שהדברים נראים כעת הצדדים צפויים להיפרד.
הפועל חיפה תציע לחנן ממן חוזה לשתי עונות נוספות מעבר לעונה הנוכחית. חיפה, שנשארה בארץ עקב ביטול מחנה האימון בקפריסין שאליו הייתה מיועדת לצאת הבוקר, בודקת אופציות למחנה אימון בקיסריה או בחיפה.
השתתפו בהכנת הכתבה: איתן גליקמן
פורסם לראשונה: 15:00, 19.07.21