הפועל באר-שבע הודיעה על הבוקר (שישי) הארכת חוזהו של קשר הקבוצה מריאנו בריירו עד לתום עונת 2025/26. הקשר היהודי ארגנטינאי, 27, השתלב נהדר במועדון מאז שהצטרף בקיץ 2020 וכבש במדים האדומים 11 שערים בכלל המסגרות.
הוא הצטרף כשחקן זר והפך מהר מאוד לקשר האחורי המוביל של הקבוצה. בעקבות מוצאו היהודי של חלק מבני משפחתו, הוא אף קיבל בהמשך אזרחות ישראלית. בריירו, שהגיע לקבוצה בהשאלה מקבוצת ראסינג קלאב הארגנטינאית, נרכש על ידי באר שבע בתום עונתו הראשונה בארץ וחתם אז על חוזה משודרג על לתום עונת 2023/24. בקיץ האחרון היו חילוקי דעות בין השחקן לקבוצה, לאחר שהאחרון ביקש לשדרג שוב את חוזהו. כעת המחלוקות הסתיימו עם הארכת החוזה החדש.
1 צפייה בגלריה
בריירו
בריירו
נשאר אדום. בריירו
(צילום: עוז מועלם)
בריירו הפצוע נמצא בשיקום של כבר למעלה מחודש וחצי ובקרוב הוא אמור לנסות להתחיל להתאמן כדי להתגבר על הפציעה ברצועות ללא ניתוח כפי שעשה גם רועי גורדנה. בינתיים, במועדון האריכו לו את החוזה. שבוע שעבר בריירו ובת זוגו ליוו את נבחרת ארגנטינה כאוהדים בגמר המונדיאל בקטאר. בריירו שיחק בעבר בנבחרת הצעירה של ארגנטינה ואף היה שותף בזכייתה בקופה אמריקה עד גיל 21.
בהודעת המועדון נכתב: "פותחים את סוף השבוע עם שמחה גדולה: מריאנו בריירו האריך את חוזהו בהפועל "ויקטורי" באר-שבע עד לתום עונת 2025/26. בהצלחה מוצ'אצ'ו".