הפועל באר שבע גמרה את הסיפור שלה באירופה ולא תשחק בשלב הבתים של הליגה האזורית. הקבוצה של רוני לוי הפסידה הערב (חמישי) 3:1 לאנורתוסיס פמגוסטה בקפריסין והודחה מהמפעל אחרי התיקו 0:0 במשחק הראשון. בעקבות זאת היא לא תזכה להכנסות בגובה כ-20 מיליון שקל.
קוסטקיס אריטמטאס כבש ראשון (12) למארחת, איתי שכטר השווה (43), אבל לאחר מכן הורחק אלטון אקולטסה בצהוב שני בעקבות עבירה חסרת אחריות והותיר את באר שבע בעשרה שחקנים.
4 צפייה בגלריה
איתי שכטר ודור מיכה
איתי שכטר ודור מיכה
איתי שכטר ודור מיכה
(צילום: הפועל באר שבע)
הטעות הזו הייתה מכרעת, מכוון שבמחצית השנייה הציגה ב"ש יכולת חלשה מאוד, בעיקר בהגנה. לזארוס כריסטודופולוס ניצל זאת כדי להבקיע צמד (62 ו-69) ולהעלות את היריבה לשלב הבא. בתוספת הזמן נותרה ב"ש בתשעה שחקנים לאחר שגם המחליף דנילו אספרייה הורחק בצהוב שני.

מהלך המשחק

דקה שישית: קייל לאפרטי הקפיץ על החזה וניסה לבעוט לשער מקצה הרחבה, אבל הכדור הלך אל מחוץ למסגרת.
12': שער! 0:1 לאנורתוסיס. שרשרת של טעויות של באר שבע. דניס פופוביץ' נשאר פנוי והגיע לעמדה טובה, אבל לא הצליח לבעוט לשער. הכדור הגיע לקוסטקיס ארטימטאס שבעט והכדור פגע במריאנו בריירו בדרך לרשת של הרוש.
4 צפייה בגלריה
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
(צילום: הפועל באר שבע)
13': יוג'ין אנסה קיבל הזדמנות גדולה להשוות קרוב לשער, אבל הכדור לא פגש בצורה טובה את הרגל שלו.
42': שער! באר שבע משווה ל-1:1. דור מיכה שלח כדור מדויק לעבר יוג'ין אנסה, האחרון נעצר בשוער אבל איתי שכטר הגיע לריבאונד וגלגל לרשת. שער ראשון של החלוץ באירופה מזה חמש שנים והראשון שלו במדי הפועל באר שבע.
4 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
השער הראשון של איתי שכטר בב"ש לא שינה הרבה
(צילום: הפועל באר שבע)
45': כרטיס אדום! באר שבע נותרה בעשרה שחקנים. אלטון אקולטסה ביצע גלישה מסוכנת ומיותרת וספג כרטיס צהוב שני.
57': דוידה פטרוצ'י בעט מרחוק, גיורגי לוריה הדף לקרן.
61': פנדל נשרק לזכות אנורתוסיס. אנדרסון קוריאה בעט לשער, איאד אבו עביד נגע בידו והשופט הורה על הנקודה הלבנה.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
כישלון באירופה. רוני לוי ואריק בנאדו
(צילום: עוז מועלם)
62': שער! 1:2 לאנורתוסיס פמגוסטה. לזארוס כריסטודולופולוס בעט את הפנדל פנימה.
69': שער! 1:3 לאנורתוסיס פמגוסטה. לזארוס כריסטודולופולוס ניצל היטב את הדלילות והריפיון בהגנה של הפועל באר שבע והשלים צמד.
96': הפועל באר שבע סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. דנילו אספרייה ששולב כמחליף ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

הרכבים

אנורתוסיס: גיורגי לוריה; הובנס המברטסומיאן, ריסבניס, פאולוס ורנרי אראיורי, אנדרסון קוריאה; ג'וזף הוסבאואר (דמיטריס כריסטופי 52), קוסטקיס ארטימטאס, דניס פופוביץ' (אנדראה כריסטוסטומו 80); ניקוס קלטסאס (צ'רלי אלונדו 80), קייל לאפרטי (אוניסיפורוס ראוסידאס 73), לזארוס כריסטודולופולוס (מריוס אנטוניאדיס 74).
הפועל באר שבע: אריאל הרוש; איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, דויד קלטינס (אביב סולומון 78); מריאנו בריירו, דוידה פטרוצ'י, דור מיכה (דנילו אספרייה 77), אלטון אקולטסה (הורחק, 45); יוג'ין אנסה, איתי שכטר (רמזי ספורי 69).
פורסם לראשונה: 19:53, 26.08.21