פיינליסטית הקונפרנס-ליג דאשתקד רוצה לסיים את העונה הנוכחית עם התואר היוקרתי אבל בדרך היא צריכה לחלוף בשלב שמינית הגמר על פני מכבי חיפה, אצלה היא תתארח מחר (חמישי, 22:00) בבודפשט, במסגרת המשחק הראשון מתוך שניים. כ-400 אוהדים מאיטליה אמורים ללוות את הסגולים מפירנצה.
"מדובר בקבוצה טובה עם רקורד בשלב הבתים של ליגת האלופות", אומר מאמן הקבוצה, וינצ'נזו איטליאנו, במסיבת עיתונאים שקיים המועדון לקראת המפגש נגד הקבוצה הישראלית. "יש לנו הרבה כבוד אליה ונעשה הכל על מנת לנצח אותה או לעשות תוצאה טובה לקראת המשחק הבא.
1 צפייה בגלריה
ויצ'אנזו איטליאנו
ויצ'אנזו איטליאנו
"כולם רוצים להגיע לגמר אבל הדרך עוד ארוכה". איטליאנו
(צילום: Maurizio Lagana/Getty Images)
"אנחנו אומנם מתארחים בבודפשט ולא בישראל בגלל המלחמה", המשיך המאמן האיטלקי. "אבל אני לא מתעסק בשאלה האם זה נותן לנו יתרון או לא. אנחנו מייחלים לימים שקטים ולשלום בין כל העמים ומקווים שהכדורגל ייתן סיכוי לאנשים ליהנות מהמשחק בסיטואציה הקשה הזאת".
על הסיכויים של הקבוצה מהמקום השמיני בסרייה א' לפחות לשחזר את הצלחת העונה שעברה במפעל, אמר המאמן: "הרבה קבוצות רוצות להגיע לשם, מדובר במעמד גדול, יפה, אבל זה לא קל. ננסה לעשות כל מה שאפשר כדי להגיע לשם אבל הדרך עוד ארוכה".
פיורנטינה מגיעה למפגש ללא מספר שמות בולטים בהרכב שלה - הקשר ארתור שנפצע ב-0:0 במחזור האחרון נגד טורינו, כריסטיאן קואמה שמתאושש ממלריה בה לקה במהלך אליפות אפריקה ומרטינס קווארטה שעבר הליך רפואי מורכב בכליות.