חלוץ הפועל באר-שבע, פטריק קלימלה, היה מעורב אתמול (שבת) במיני-סערה. זאת לאחר שאחרי חגיגת השער השני של קבוצתו ב-1:2 על הפועל ירושלים. הפולני רץ לקהל וחגג תוך כדי שהוא מרים את היד, בקטע שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, שם היו מי שפירשו את התנועה של הפולני כהצדעה במועל יד.
בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, ביקש קלימלה להסביר: "כפולני שמכבד את ההיסטוריה של שני העמים, לעולם לא אחשוב להצדיע במועל יד. כשגרתי בפולין ביקרתי במחנה ההשמדה אאושויץ-בירקנאו ואני מבין לחלוטין את החשיבות וההיסטוריה היהודית".
2 צפייה בגלריה
קלימלה אחרי השער השני של באר-שבע, אתמול
קלימלה אחרי השער השני של באר-שבע, אתמול
קלימלה אחרי השער השני של באר-שבע, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
"אחרי השער, רק רציתי לברך את האוהדים. לא היה משהו מעבר לזה", הוסיף קלימלה. "אני מתנצל אם מישהו פירש זאת אחרת. אנצל את ההזדמנות הזאת כדי להודות לקהל פעם נוספת על התמיכה שלו. אני שמח על השער שלי ועל עוד ניצחון".
ובעניין אחר: הפער ממכבי חיפה צומצם לארבע נקודות, לפני משחקם של הירוקים הערב (20:30) נגד מ.ס אשדוד, ובבאר-שבע כבר מחכים לקרב הישיר ביניהם במחזור הבא. למרות שהיציע הדרומי באצטדיון טוטו-טרנר עשוי להיות ריק, כשהעונש על הפירוטכניקה מהמשחק נגד מכבי ת"א אמור להינתן השבוע, בבאר-שבע מאמינים שהם יכולים לנצח את חיפה בפעם הראשונה העונה בליגה. מטרה נוספת של הקבוצה היא להבטיח כמו שיותר מהר את המקום השני בטבלה, כשהפער ממכבי ת"א, שבמקום השלישי, גדל אתמול לשש נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
בבאר-שבע ממתינים למשחק העונה
(צילום: עוז מועלם)
באימון המסכם למשחק נגד הפועל ירושלים נפצע הקשר עדן שמיר וקרע את שריר הירך האחורי, פציעה שלמעשה מסיימת עבורו את העונה. שחקן נוסף שכבר לא ישחק העונה הוא רותם חטואל, מלך שערי הקבוצה, שלא מצליח להתאושש מפציעה בשרירי הבטן וייצא לניתוח.