הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה את אליפות אירופה עם 1:1 מרשים נגד גרמניה, אולם כבר מחר (ראשון, 19:00) מחכה לה יריבה חזקה יותר ואחד הפייבוריטיות לזכות באליפות - נבחרת אנגליה. האנגלים ניצחו במשחק הראשון 0:2 את צ'כיה ובאים במומנטום חיובי.
הסגל האנגלי הוא אולי הנוצץ ביותר בטורניר ומכיל מספר רב של שחקנים עם ניסיון פרמייר-ליג, ביניהם הארווי אליוט וקרטיס ג'ונס (ליברפול), ג'ייקוב ראמזי (אסטון וילה), מורגן גיבס-ווייט (נוטינגהאם), אמיל סמית' רואו (ארסנל), נוני מדואקה (צ'לסי), אנתוני גורדון (ניוקאסל) ואוליבר סקיפ (טוטנהאם).
1 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל הצעירה גיא לוזון
מאמן נבחרת ישראל הצעירה גיא לוזון
גיא לוזון
(צילום: נדב אבס)
ישראל ערכה היום מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק. המאמן גיא לוזון אמר: "אנגליה היא הנבחרת הכי איכותית באליפות הזו. זאת נבחרת שיכול להרשות לעצמה להעלות שחקנים כמו אמיל סמית' רואו והראווי אליוט מהספסל והיא ניצחה לפני כמה חודשים 0:4 את צרפת. אנחנו מצפים מעצמנו לטוב ביותר. השחקנים הגיבו טוב לשינויים במשחק מול גרמניה וראינו את זה בתוצאה. ככל שעברו הדקות הביטחון עלה וראינו את זה". גיא לוזון סיפק עדכון לגבי מצבו של אוסקר גלוך, שנפצע בסוף המשחק מול גרמניה: "אני מקווה שהוא יהיה בסדר. לגבי עילאי חג'ג', הוא מתאושש ממחלה ולא בטוח שיהיה כשיר ל-90 דקות".
שחקן הנבחרת עומרי גאנדמן אמר: "אנחנו יודעים שאנגליה נבחרת מצוינת אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח. האם זה המשחק הכי קשה? לא יודע, גם מול גרמניה היה קשה כי היינו בעשרה שחקנים. כל משחק הוא שונה, אנחנו לומדים את אנגליה. אני מרגיש ביטחון בעמדת הבלם, וגם בעמדת הקשר. אני מרגיש שאני יכול לתרום בשתי העמדות הללו".