לחץ ענק במכבי ת"א בעקבות הפער בפסגת ליגת העל שצומק ל-5 נקודות בלבד, ארבעה ימים לפני משחק העונה בסמי עופר מול מכבי חיפה. הצהובים אכזבו אתמול (שני) עם 1:1 בדוחא מול בני סכנין ויודעים כי הפסד בשבת יפתח שוב לחלוטין את מרוץ האליפות.
זה היה משחק חלש מאוד של מכבי ת"א, עוד לפני הרחקתו של מילסון במהלך המחצית השנייה (לא יעמוד לרשותו של רובי קין בשבת), המשך ישיר ליכולת שלה גם מול בני ריינה בשבוע שעבר. "זה לא ייאמן ששוב פער משמעותי צומק", אמרו במועדון, "היה ניהול משחק לא טוב של רובי קין. במקום לקחת אליפות בשקט, הסתבכנו".
3 צפייה בגלריה
קין וזהבי
קין וזהבי
ספג שוב ביקורת על ניהול המשחק. קין עם שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
קניקובסקי
קניקובסקי
קניקובסקי מתוסכל, אתמול בדוחא
(צילום: עוז מועלם)
מבין השחקנים, עיקר הביקורת הופנתה כלפי ערן זהבי, שהציג שוב משחק חלש מאוד, הוחלף במחצית השנייה על-ידי קין ולא כבש כבר משחק שלישי ברציפות. רק לפני שלושה ימים איבד זהבי את פסגת מלכות השערים העונה בליגת העל לדין דוד. "הוא נמצא בכושר פחות טוב מהתקופה שלא כבש איזה 15 משחקים ברציפות", אמרו במכבי.
מכבי ת"א, כידוע, לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה בשלושת המשחקים שלה מולה העונה (שני הפסדים ותיקו). אילולא הורדת שתי הנקודות למכבי חיפה בבית הדין, הייתה עוד מגיעה למשחק העונה בפער של שלוש נקודות בלבד מהפסגה.
3 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
ייעדר מול מכבי חיפה. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
למרות היכולת החלשה של מכבי ת"א, קין נשמע מעודד בסיום: "אם היו אומרים לי להיות בפער של חמש נקודות בפסגה, ארבעה משחקים לסיום, הייתי מרוצה. טוב שהמשחק הבא הוא החשוב ביותר, נחכה לו. ללא הכרטיס האדום למילסון, היינו מנצחים".
קין רתח על האדום שקיבל האנגולי: "הוא אחד מהשחקנים הטובים בליגה. אם רוצים ששחקנים טובים כמוהו יגיעו, חייבים להגן עליו. השחקן הכי מלהיב בליגה קיבל שני צהובים רכים. אם אני הייתי שחקן התקפה בסגנון של מילסון, שרוצה להלהיב את הקהל וליהנות, למה שבכלל אשקול לבוא לפה? אני בטוח שכולם רוצים כאן את השחקנים הטובים בליגה".

מה נותר לשתי הראשונות עד לסיום העונה?

מכבי ת"א (מקום ראשון, 73 נקודות) מכבי חיפה (ח), הפועל באר-שבע (ב), הפועל חיפה (ח), בני ריינה (ב)
מכבי חיפה (מקום שני, 68 נקודות) מכבי ת"א (ב), בני סכנין (ח), הפועל באר-שבע (ח), הפועל חיפה (ב)