מכבי חיפה נחתה אתמול (שלישי) בגיאורגיה ותערוך הערב את האימון המסכם שלה לקראת משחקה הראשון במוקדמות הקונפרנס-ליג מול דינמו טביליסי (חמישי, 19:30).
הירוקים יצאו לגיאורגיה בסגל כמעט מלא, הקפטן נטע לביא הפצוע נשאר בארץ על מנת לקבל טיפולים. המאמן ברק בכר מתכנן לא מעט שינויים בהרכב ובמערך לאחר המפלה מול קייראט במוקדמות ליגת האלופות וההדחה הכואבת. בכר תכנן לפתוח עם אורי דהן לצידו של בוגדן פלאניץ', אך הבלם שלא הרגיש טוב ואושפז השבוע ימתין על הספסל ורמי גרשון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.
2 צפייה בגלריה
רמי גרשון מול ידין לוגסי
רמי גרשון מול ידין לוגסי
רמי גרשון מול ידין לוגסי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
גרשון מול קייראט
(צילום: עוז מועלם)
סאן מנחם צפוי לשוב להרכב גם הוא, כאשר עלי מוחמד שהורחק מול הקזחים יחסר לבכר. חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני ימשיכו כצמד הקשרים האחוריים ובהתקפה בן שהר חזק בתמונת ההרכב אך עדיין קיימת התלבטות בינו לבין גודסוויי דוניו.
בחיפה מקווים לחזור עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון ומבינים שצפוי להם שבוע עמוס במיוחד כאשר ביום ראשון יארחו הירוקים את מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים, בעל חשיבות גדולה מאוד ויוקרה לקהל ולמועדון.
בכר: "החלום שלנו היה להתקדם בליגת האלופות"
הירוקים ערכו היום מסיבת עיתונאים לפני טביליסי. "ברור שזו אכזבה גדולה להיות מודחים בשלב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, זה היה חלום של כולנו להתקדם כמה שיותר במפעל ולא הצלחנו, אבל החוכמה לדעת להתאושש מאוד מהר", אמר בכר. "אנחנו עדיין במפעל מכובד באירופה ויש לנו שאיפות להגיע גם בו כמה שיותר רחוק וזה מתחיל מהמשחק מחר. הצעד הראשון שלנו בקונפרס ליג זה לבוא ולעשות תוצאה טובה מחר".
על היריבה אמר: "דינמו טביליסי זה מועדון מפואר עם מסורת גדולה ועם הרבה תארים, שיחק לא מעט באירופה ואנחנו יודעים שאנחנו משחקים נגד מועדון טוב, מועדון מנוסה. ראינו את המשחקים האחרונים וראינו קבוצה מסודרת, מסוכנת ואנחנו מצפים למשחק מאוד, מאוד קשה מחר".
בהמשך, סאן מנחם, נשאל על הסיכויים לקראת מחר, וענה: "אנחנו לא מתעסקים באחוזים מי פייבוריטית לנצח את המשחק, התכוננו בצורה הכי טובה שיש, הצוות הכין אותנו בצורה מקצועית ואנחנו מתכוונים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר"