לאחר הדרמה הגדולה במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג בחמישי האחרון מול פיורנטינה, שהסתיימה בהפסד 4:3 כואב, מכבי חיפה חוזרת לליגת העל ותפגוש מחר (ראשון, 20:00) את בני ריינה. מאמן האלופה, מסאי דגו, דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.
השחקנים מוכיחים פעם אחר פעם שהם יודעים להתעלות למרות העייפות ורצף המשחקים", אמר דגו. "יש פה חבורה שיודעת מה המטרות שלה. לא משנה לה אם זה פיורנטינה או ריינה, השחקנים מגיעים עם רעב ותשוקה לכל מגרש. הם ווינרים אמיתיים ואני סומך על כל מי שיעלה מחר על הדשא שהוא מבין את חשיבות המשחק הזה. זו משימה לא פשוטה ואנחנו נגיע אליה מוכנים במאה אחוז".
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: אלכס קולומויסקי)
השוער, שריף כיוף: "ברור לכל אחד מאיתנו - השחקנים והצוות - כמה המשחק הזה קשה, בטח אחרי שריינה עשו לנו חיים מאוד קשים במשחק הבית. אנחנו, יחד עם הקהל שלנו צריכים, לבוא יחידה אחת חזקה ולעשות ביחד הכל כדי להשיג את שלוש הנקודות הכל כך חשובות האלה".
מכבי חיפה לא ליקקה דבש בשלושת המפגשים עם ריינה מאז שזו עלתה לליגת העל בסיום עונת 2021/22. בעונה שעברה הירוקים לא הצליחו לכבוש נגדה והוציאו נקודה אחת בלבד משני המפגשים בין השתיים (0:0 בסמי עופר, והפסד 1:0 בחוץ). העונה השיגה האלופה ניצחון בכורה נגד ריינה - 0:1 דחוק בסמי עופר.
הירוקים מגיעים למשחק לאחר הדרמה בבית הדין במהלך השבוע, כשהתקבלה ההחלטה להוריד לקבוצה נקודה בפעם השנייה העונה, מה שגרם לה לאבד את המקום הראשון למכבי ת"א.