מכבי חיפה תארח את גנט, במסגרת שלב 32 האחרונות בקונפרנס ליג, באצטדיון בוסזיק ארנה בבודפשט - כך הודיעה הערב (שישי) האלופה הישראלית.
"אחרי התערבות שר הספורט מיקי זוהר ויו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, ובסיוע שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס, נתקבל האישור המיוחל מהרשויות בהונגריה", נאמר בהודעת המועדון. מכבי חיפה תארח את המשחק הביתי במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג ב-15.2 באצטדיונה של קישפשט הונבד, המכיל כ-8,000 מקומות. המשחק ייערך עם קהל.
3 צפייה בגלריה
בני סכנין מכבי חיפה
בני סכנין מכבי חיפה
יארחו את גנט בהונגריה. שחקני מכבי חיפה
(צילום: שרון צור)
חיפה תתארח בבלגיה כעבור שישה, אלא שהמשחק ייערך ללא אוהדים. מי שקיבל את ההחלטה - לפחות על-פי הפרסומים בבלגיה - הוא ראש עיריית גנט, שחושש מהפגנות וחרמות מצדם של פרו-פלסטיניים. "בלתי אפשרי להבטיח את שלומם של הצופים". אמר מתיאס דה קלרק. "אנחנו בקשר עם גורמי ביטחון רבים בניסיון לאפשר למשחק להתקיים על אף כל הסכנות".

האוהדים מתכננים מופע פרידה לשרי

מכבי חיפה תיפרד ביום רביעי הקרוב, לאחר גמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א, מהקפטן שלה ואחד מהזרים הכי איכותיים שנחתו בישראל בשנים האחרונות - צ'ארון שרי.
הקשר הוביל את הירוקים לשלוש אליפויות רצופות עם שערים, בישולים ויכולת אדירה. שרי, שנמצא העונה בירידה ביכולת שנבעה ככל הנראה מהעבודה שהראש שלו בבנו החולה ומשפחתו שנמצאת בהולנד, הגיע אתמול להבנות עם נשיא המועדון על שחרורו מהקבוצה. מאחר והוא מעוניין לשהות לצד המשפחה שעוברת ימים לא פשוטים עם הפעוט החולה.
3 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
ייפרד מאוהדי חיפה. שרי
(צילום: עוז מועלם)
"העזיבה של שרי היא ללא ספק מכה קשה", אמר גורם בחיפה. "צ'ארון הוא כוכב כדורגל, איש מיוחד, דמות אהובה מאוד ומעורכת על ידי כל אדם במועדון שלנו. אנחנו מועדון גדול ולא נשברים בגלל עזיבת שחקן כזה או אחר. אנחנו מחזקים את צ'ארון ומתפללים לרפואת בנו".
בחיפה בתחילה ניסו למצוא אלטרנטיבה שתשאיר את שרי במועדון: יציאות לחו"ל תכופות לשהות לצד המשפחה, ויתור על משחקים, אך הרצון שלו לשוב להולנד גבר ובקבוצה הבינו שאי אפשר להשאיר אותו בכוח. שרי אמור לחזור למועדון לקראת העונה הבאה, אך הכל כמובן תלוי בתהליך ההחלמה של בנו. הירוקים צפויים להחתים זר במקומו של שרי כאשר העדפה היא לקשר 50-50 בעקבות פציעתו של מחמוד ג'אבר שיעדר בחודשיים הקרובים.
3 צפייה בגלריה
שרי ושחר
שרי ושחר
שרי ושחר עם צלחת האליפות בעונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
שרי צפוי לפתוח במשחק הבית האחרון שלו בסמי עופר - ביום ראשון מול מכבי נתניה - והקהל הירוק צפוי להכין לו מופע עידוד מיוחד.
בחיפה, אגב, מאוד מרוצים מהחתמתו של תומר חמד שסוגר מעגל וחוזר למועדון איתו זכה באליפות לפני כמעט 13 שנה. במועדון סבורים שחמד הוא חיזק משמעותי. "תומר מגיע עם המון ניסיון והוא תוספת כוח משמעותית לחוד שלנו ולחדר ההלבשה. הוא דוגמא לצעירים, איש מיוחד", אמר גורם בחיפה.
פורסם לראשונה: 06:50, 19.01.24