מכבי חיפה יצאה אתמול (שבת) מאצטדיון הי"א עם 2:2 מאכזב מול מ.ס אשדוד, ובמועדון מתוסכלים מהתוצאה, שכן הירוקים הובילו פעמיים ולא ידעו לשמור על היתרון.
עיקר האכזבה היא מחוליית הקישור, שהייתה רחוקה מלהרשים. עומר אצילי היה אנמי מאוד ועיקר הדאגה בצוות המקצועי היא מהתלות של הקבוצה בו, כשבמשחקים פחות טובים שלו האלופה מתקשה מאוד.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
בחיפה מתקשים לתפקד כשאצילי פחות טוב
(צילום: אורן אהרוני)
לצד האכזבה יש לא מעט דאגות בצד הירוק. מכת הפציעות נמשכת ואתמול היו אלה מחמוד ג'אבר וראיין סטריין, שהרגישו מתיחה בשריר הירך האחורי. הם ייבדקו הבוקר והחשש, לפחות אצל ג'אבר, שמדובר בקרע והוא ייעדר לתקופה ממושכת, בכל מקרה הם לא צפויים לעמוד לראשותו של ברק בכר במשחק הקרוב בצ'כיה מול סלביה פראג ביום חמישי וגם לא בתחילת השבוע הבא מול עירוני ק"ש בליגה.
בחיפה מתקשים להבין איך הם הגיעו לכמות פציעות כזו העונה. מרבית שחקני הסגל עברו פציעות, רצף יוצא דופן, בטח בשלב כל כך מוקדם של העונה.
4 צפייה בגלריה
ג'אבר חוגג
ג'אבר חוגג
חשש מפציעה חמורה שלו. ג'אבר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"ברור שנהיה מאוכזבים מהתוצאה, כשאתה מוביל פעמיים במגרש כזה קשה אתה צריך לשמור על התוצאה ולנצח. חבל שלא הצלחנו לחזור עם שלוש נקודות, אבל הפנים קדימה למשחק מול פראג ביום חמישי", אמר שחקן במועדון.
מעל 2,500 אוהדים צפויים ללוות את הירוקים לצ'כיה, ובחיפה מקווים לחזור עם נקודות ראשונות בחוץ בשלב הבתים של הליגה האזורית.

באשדוד מרוצים: "אם דין דוד היה פותח אצלנו היינו מנצחים"

לפני תחילת סדרת המשחקים נגד שלוש הגדולות, בעת שצברו שלוש נקודות בלבד, ב-מ.ס אשדוד חששו מאוד מכך שכדור השלג השלילי יימשך. אבל התיקו 2:2 אתמול (שבת) עם מכבי חיפה, שהגיע אחרי הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב, החזיר את השמחה המאופקת לחדר ההלבשה.
"הצלחנו גם לעצור את התנופה של חיפה וגם ברוב המשחק להיות טובים יותר ולהביך אותם. אין ספק שאם דין דוד כחלוץ היה פותח אצלנו גם היינו מנצחים", אמרו בסביבת המועדון.
4 צפייה בגלריה
אור אינברום
אור אינברום
אור אינברום אחרי השוויון
(צילום: אורן אהרוני)
באשדוד שוב החמיאו לרן בן שמעון. ההצבה של קני סייף כפליימייקר מאחורי החלוץ והחזרתו של מונטרי קמהאני המגן, שבישל לסייף את השער, התבררו כהחלטות נכונות.
יחד עם המילים הטובות למאמן, באשדוד העבירו גם ביקורת על חלק מהחילופים. דקה לפני השער של צ'ארון שרי שהחזיר את היתרון לירוקים, בן שמעון ויתר על שניים מהשחקנים הטובים שלו על הדשא שגם לא סבלו מעייפות, סייף וזוהר זסנו, אבל בסופו של דבר אשדוד ידעה לחזור לשיוויון פעם נוספת ולחלץ את הנקודה.
4 צפייה בגלריה
קני סייף
קני סייף
באשדוד לא הבינו למה קני סייף הוחלף
(צילום: אורן אהרוני)
סייף, שהיה מצוין גם אתמול וגם בשבוע שעבר, הגיב: "הייתה מחצית ראשונה מעולה של הקבוצה ומחצית שנייה לחימה של השחקנים. אני האמנתי בקבוצה ובשחקנים ולא מופתע מהתוצאות".