מאור בוזגלו זכה בתביעת הבוררות שלו נגד הפועל תל אביב, וצפוי בקרוב להודיע על פרישה מכדורגל.
הקשר בן ה-33 המתין להחלטה הבוקר (שני), ולאחר שנקבע כי הוא יקבל 1.3 מיליון שקלים, עוד לפני תביעה אזרחית שהוא מתכוון לנהל מול האדומים, הוא צפוי להודיע על החלטתו לפרוש ממשחק פעיל באופן סופי. בוזגלו, ששיחק בפעם האחרונה בפברואר 2020 ולא מצא לעצמו קבוצה, החל לא מזמן לשמש כפרשן בערוץ הספורט.
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, הפועל ת"א החליטה בזמנו לשחרר את הקשר ולא עמדה בחוזה החתום איתו. בוזגלו תבע את המועדון על מלוא סכום החוזה, והיום עדכן ברשתות החברתיות כי זכה בתביעה.
"חוזה זה חוזה, הסכם זה הסכם וכדאי לכולם להכניס את זה טוב לראש", כתב בוזגלו ברשתות החברתיות. "הבוקר זכיתי בתביעה מול הפועל ת"א כשהבורר פסק על מלוא הסכום והצדק יצא לאור. ויודעים מה? הכסף הוא לא האישיו. אני לא משחק כדורגל כבר תקופה ארוכה בגלל מחדלים, בגלל שלשחקן הישראלי לא תמיד יש זכויות ובגלל שכאן יש שמתנהגים כמו בג'ונגל".
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
בוזגלו בתקופתו בהפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
עוד כתב בוזגלו: "הקריירה שלנו קצרה גם ככה ותלויה במיליון פרמטרים, ובמקום לשמור על הזכויות, יש רבים שנרמסים והעתיד שלהם בסכנה. היום נפל דבר, היום אולי יצאה בשורה וכולי תקווה שהמסר יעבור. אמנם אני ניצחתי ואקבל כל אגורה שמגיעה לי. התחושה? קצת שמח קצת עצוב".
מהפועל ת"א טרם התקבלה תגובה.
פורסם לראשונה: 09:38, 11.10.21