בית"ר ירושלים פנתה במהלך הלילה למאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, על מנת שיחתום מיידית בקבוצה. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, בבית"ר מעוניינים שחיים יחליף את כהן, שהשיג עם הקבוצה 0 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ולמעשה היה מינוי זמני לאחר עזיבת יוסי אבוקסיס.
על חיים מופעל מכבש לחצים על מנת שיסכים לקחת על עצמו את התפקיד, אחרת בבית"ר - שרחוקה רק נקודה מהקו האדום לאחר ההפסד 2:1 לבני סכנין - ייאלצו לעבור לאופציה של ברק יצחקי.
4 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
המועמד המוביל. חיים
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
4 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
יגיע למרות חוסר הניסיון? יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
בשל המחויבות של חיים להתאחדות לכדורגל, שם הצעיד את דור העתיד של הכדורגל הישראלי למקום השני באליפות אירופה לנוער ולמקום השלישי במונדיאליטו, נראה כי הסיכויים לכך נמוכים. מה עוד שבחודש הבא יתקיים בנורבגיה שלב העלית במוקדמות אליפות אירופה לנוער ולנבחרת מיועדים משחקי הכנה בקרוב בגיאורגיה.
בבית"ר נתנו לחיים לבחון את העניין מול ההתאחדות במהלך היום, ובמידה והעניינים לא יסתדרו - בקבוצה יעברו לאופציה שאחריו, יצחקי, שגם קיבל מסר להיות בהיכון מיידי ונראה שהוא לבסוף יאמן.
4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר מתוסכלים, אתמול בסיום המשחק מול סכנין
שחקני בית"ר מתוסכלים, אתמול בסיום המשחק מול סכנין
שחקני בית"ר מתוסכלים, אתמול בסיום המשחק מול סכנין
(צילום: אלעד גרשגורן)
לחיים, שלאחרונה הוצע לו לאמן גם את מכבי נתניה והפועל ת"א (והוא סירב לכך), הובהר בשיחה הלילית כי הוא המועמד המוביל מבחינת בית"ר. ישנה סקפטיות בשני הצדדים כי המהלך ייצא לפועל. בבית"ר ביקשו מחיים לבחון את העניין מול ההתאחדות, אצלה הוא מחזיק לחוזה לשנה נוספת בשכר של 22 אלף שקל בלבד לחודש. בבית"ר הוא עשוי להרוויח למעלה מפי שניים, אם יינתן לו האור הירוק לעזוב מיידית, ולכך יש סיכוי נמוך.
המועמד היחיד הנוסף מבחינת המערכת הוא, כאמור, יצחקי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet. גם המנהל המקצועי החדש של בית"ר, אלמוג כהן, שיתף בשיחות הראשוניות עם הבעלים ברק אברמוב כי מבחינתו חיים או יצחקי - בסדר הזה - הם האופציות המועדפות עליו לתפקיד.
4 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
יקדים את תחילת עבודתו. כהן
(צילום: עוז מועלם)
אחת האופציות היא שכהן יקדים את תחילת העבודה שלו בבית וגן - שתוכננה בכלל לצאת לדרך בעוד מספר שבועות - ואז לתת ליצחקי, שהדריך כמה משחקים בלבד את מכבי ת"א בעבר, לאמן. בבית"ר הודו בטעות להשאיר במצב של סחרור במועדון אחרי עזיבת יוסי אבוקסיס את גל כהן. "זה לא גדול עליו, זה ענק. הוא לא יישאר על הקווים", הבהירו במועדון.
נראה כי את החופשה שתכנן על מנת לעשות את הצינון שלו בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, יצטרך כהן לבטל, זאת בשל מבצע ההישארות בליגה שנפתח אתמול עם הבעלים אברמוב, המנכ"ל כפיר אדרי והמנהל המקצועי החדש.
מעבר להתעסקות בנושא המאמן, בקבוצה הביעו כעס גדול על ירדן שועה ודור מיכה, שבשער הניצחון של סכנין בתוספת הזמן נראו שלא רצו לעזור לחבריהם במשימות ההגנה.